“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 1 November 2013

W O R K S H O P @ Perpustakaan Sultanah Bahiyah, UUM

Hello wonder woman... Wonder Ladies... Wonder girls.... Auccchhhh!!!!... Salam Jumaat... Jumaat terakhir untuk tahun Islam 1434H... Next week kita dah masuk tahun Islam yang baru tauu..... Sila pasangkan niat2 anda yang baik2....

Ni cite2 semalam punya bengkel... Anjuran PPM Utara yang diadakan di UUM... Tq for invitation... Tq jugak pada BOSS sebab bawak se~van + se~NAZA pi sana... Yong semua officer... Tapi ada jugak 3 orang kena tinggai jaga office dan sorang lagi demam campak... Yang len2 diarahkan ikut boss.... I LIKE !!!

Owhh... Gambaq BOSS terlupa nak snap... Sebab BOSS dok barisan pertahanan hadapan... So kami yang kat posisi sisi dan tengah padang ja yang berposing baik begini... Mujur jugak ada peluang snap gambar..... Hikhikhik.....





















































Kami sampai di sini lebih kurang jam 9 pagi... Lepas pendaftaran, sempat lagi breakfast untuk kali kedua sebab kali pertama dah boh dah kat Pekan Changlun... Erkkk... Banyaknya makan... Hah!!! Tengok badanlah beb!!!.... Dan presenter kami Mr Walter Kny, adalah sorang librarian from Venezuela yang memberikan topic seperti kat gambar atas sekali... Very interesting dan sangat sesuai dengan bidang pengajian saya.... Whhoouuhhhh!!!!..... Very gojes!!!






































































































Ok... Tak leh nak cite panjang sangat... Hari ni dah 1 November... Saya dah mulakan nak ambik mood baru sebab nak mula erobic yang dah tinggai sebulan setengah dah... Dengan alasan kononnya bz mengalahkan geng2 yang berkempen kat PRK Sungai Limau tu... So, sekarang masa untuk nak cergaskan badan dan keluarkan peluh2 yang lama tak menonjolkan diri... Jenuh tekedang lenguh seluruh badan....

Ok Cik M... Sila tekadkan semangat anda..... Tq yang sponsor fees erobic... :P

No comments: