“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 21 November 2013

LITERASI MAKLUMAT For SMK Jabi, Kedah Darul Aman...

Bertarikh 14 November 2013.. Hari Khamis... Bertempat di Auditorium PPAK... Ada rombongan dari sekolah untuk join program di PPAK di bawah kelolaan Unit Rujukan dan Gerakan Literasi.... Buat guru dan pelajar dari SMK Jabi... Thanx sebab memilih kami... Dan buat kakitangan yang terlibat... Terima kasih sebab selalu memberikan kerjasama yang terbaik... Sila layan gambar2 yang dipamerkan... :)

Oh ya... Ada yang bertanya modul kami ambik mana... Untuk modul ni... Saya mewarisi officer incharge yang lepas... Dan inshaa Allah... Buat masa sekarang ni... Saya sedang memilih untuk menambah bilangan modul yang sedia ada... Ada yang meminta modul2 tersebut... Untuk itu... Minta maaf... Hakcipta terpelihara... Tapi kalau nak join kami untuk dapatkan macam mana nak buat... Dipersilakan... Seperti biasa... Prosedur permohonan mesti melalui:

Pengarah
Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah
Jalan Kolam Air
05100 Alor Setar
Kedah Darul Aman

Inshaa Allah... Kami sedia membantu.... :) Bak kata orang... Sharing is CARING.... Kan?


































































































































































































































































































































Haa... Nundiaa... Cikgu Cikgi laa ni kan???? Haaaa.... Sila abaikan perbezaan ketinggian kami... Yang sebenarnya... Saya tak lah rendah sangat... Cuma Diana ni yang tinggi... Auchhh... Ayat cover....

No comments: