“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 13 November 2013

HAPPY BIRTHDAY To My LIL BRO ~ Muhamad Ikhmal Mohd Disa ~ 21 Years

Alhamdulillah... Genap 21 tahun hari ni... Yaaa... 13 November 2013 Ikhmal genap 21 tahun... Alhamdulillah... Dia jugak telah complete pengajiannya di peringkat Diploma dalam Jurusan Ukur Bahan (Quantity Surveyor).... Dan sekarang dalam semester 1 di Peringkat Ijazah... Juga dalam jurusan yang sama... Dan kalau tak de aral melintang... Pengajiannya lancar... Akan menjadi seorang QS setelah tamat pengajian di Peringkat Ijazah... Sebab rezeki Ikhmal bila pengajiannya ditaja oleh Perbadanan Putrajaya dan terikat bekerja selama 2 tahun after abeh study... Mudah2an....

Dan pastinya, kalau ayah masih ada... Ini adalah hadiah paling besar buat ayah.... Apa2 pun... Walaupun tidak banyak jasa dan bakti saya... Sekurang2nya sebagai anak sulong... Saya turut berbangga dengan kejayaan mereka... Sedikit sebanyak saya jugak pengganti arwah ayah... Kalau tidak menyumbang banyak dari segi kewangan pun... Amin... Syukur sangat2.....

Cite tentang KONVOKESYEN Ikhmal... Akan saya updatekan nanti.... Bila free2 dan ada masa... Birthday celebration ni pun kami awalkan sebab lepas selesai KONVO pada 10 November 2013 baru2 ni... Malamnya kami celebrate di Chicken Rice Shop... Sponsor untuk semua jamuan dan kek... Dikelolakan oleh Cik Maizatul Miza Mohd Disa.... Semua under dia... Tq YB!!!


























































































































































































































































Syukur.... Keluarga saya bertambah besar... Walaupun kami tak ramai.. Tak banyak anggota keluarga macam orang lain... Tak meriah macam orang lain... Tapi saya nak cuba kekalkan cara macam ni sampai bila2... Harap2 bila adik2 saya dah besar dan ada keluarga sendiri nanti... Depa akan train macam ni pada anak2... Dan seterusnya nanti.... Kalau dulu... Hanya kami2 saja... Sekarang... Saya dah ada adik ipar... Dah ada anak saudara sorang yang sangat manja.... Dan insha Allah... Tahun depan bertambah sorang lagi.... Alhamdulillah... Syukur.... :)

Comei dak gambar orang sebelah Ikhmal tu? Kekekeke.... Sangat perasan ok... Sebab nampak macam muda lagi walaupun hakikatnya TIDAK!!!.... :P 

Untuk aturan gambar2 kat bawah ni... Memang kelam kabut.... Saya memang malas nak mengatur gambar2... Asal boleh tengok apa yang nak saya maksudkan.. Jadilah..... Kan? Terima kasih sebab dapat luangkan masa berkumpul macam ni... Dan pastinya menjadi satu kenangan yang sangat bermakna suatu masa nanti.... 





















































































Ni lah anakanda ZARA BATRISYA intan payung kesayangan saya.... Sehinggakan tangisannya pun sangat merdu di pendengaran telinga saya... Tengok... Sangat sayangnya saya kat dia... Letih memangku sepanjang perjalanan ke Bandar Sri Iskandar, Perak ni pun tak terasa.... Hahahaha.... Tengah nak train jagi cargasss sikit... Jangan mandom2.... Maklong dont LIKE!!!! Nak buat PEACE pun belum menjadi... Tapi sudah pandai menerima arahan dan paling penting dah kenai saya!!!!.... Nampak ja... sua tangan nak mai... Orang len tak pandang dah... Waaaa.... Sangat BAHAGIA ok!!!!.... 

Ok ADIK!!!... Wish U all the best... Untuk masa depan... Untuk pengajian... Kalau boleh... Jangan terhenti setakat Ijazah saja... Teruskan sampai peringkat seterusnya... Master dan PhD... Walaupun ada jugak yang berpendapat adanya SIJIL tidak menjamin masa depan yang baik... Tapi sekurang2nya... Kita ada kertas putih yang sememangnya menunjukkan kelebihan kita berbanding orang lain... Belajar setinggi mana pun... Jangan RIAK... Jangan SOMBONG... Sebab tu semua bukan suatu yang boleh diMEGAH2kan..... Setinggi mana pun pengajian.... Kadang2 kita perlu menjadi dan mempelajari ilmu dari orang yang lebih praktikalnya dari teori yang kita miliki... Ingat tu!!!.... :)

Harap2... ZARA pun menjadi sorang yang bijak pandai bila besaq nanti.... Blajaq rajin2 naaaa......






No comments: