“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 4 November 2013

GURLS Day OUT !!!

Weeehuuuu... Tetiba saya sangat gembira dengan pertemuan ni... Ni lah best friend (Ina, Unie dan Kakchik) yang sejak kecik berkumpul sekali... Ke mana2 pun sekali.. Pendek kata buat baik dan jahat semua sekali... Walaupun bukan semua masalah dan cerita yang kami dapat kongsi bersama macam dulu2... Tapi kenangan itu tetap yang sangat2 indah bagi kami....

Macam sekarang ni... Semua dengan kerjaya masing2... Semua dengan perihal dan tanggungjawab masing2... Tapi sekali sekala macam ni.. Terasa seolah2 kami tiada lagi komitmen yang penting2... Bak kata orang KEMBALI BUJANG... Kehkehkeh.... (macam laa tuan empunya belog ada komitmen... kihkihkih...)



















Kami bercerita tentang banyak hal... Tentang hal keje.. Tentang hal terkini... Tentang kecantikan... Tentang segalanyalah... Baru terasa usia semakin meningkat.... Baru terasa diri ni perlu ambik apa2 supplement untuk kelihatan lebih baik dari sedia ada....

Lokasi kami jumpa kat "Springs Leaf" Cafe... Mulanya nak lepak kat Iman Koeteow Kerang ja... Sebab tak jauh dari umah.... Tapi risau gak sebab ada bola... Takut orang lepak penuh tengok bola... Takut hujan sama... Nanti terbantut discussion kami... So at last... Kami kat sini... Dan makan dengan bersopan sharing2 tukaq2... Sampai licin pinggan!! Hihihi....

Kami jumpa tak lama... Dari kol 9 pm - 12 ++ (03 November 2013)... Tu pun rasa banyak lagi yang tak sempat nak bercerita... Adehhhhh!!!



























































































































No comments: