“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 12 November 2013

Alor Setar KEDAH Funfair 2013

Nak nyanyi sat.... "Cukup... Sudah... Cintaku tlah mati untukmu...."... Ok sudah2... Nanti SHAE tak dapat nak cari makan lak... Kahkahkahkah..... Hari ni pagi2 tadi masa nak siap ke ofis... Terdengar dalam radio Dr. Fadzilah Kamsah cakap tentang pentingnya STRESS dalam kehidupan seharian... Terkasima dengan apa yang diperkatakan... Yalah.. Orang yang berpengaruh, bijak pandai... Apa saja yang diperkatakan mesti ada kebenarannya kan? Boleh tak orang lain mengagumi kita seperti mana kita mengaguminya? Dia cakap... Hidup ni kalau tak stress tak de challenge!! Yolah datuk!!! Mau stress selalu... Dan tak de SHOULDER to CRY on... Lagi laa sedih... Kan?

Banyak perkara nak story... Banyak benda nak luahkan dalam ni... Tapi masa tak mengizinkan... Seawal pagi check email... Banyak yang kena prepare... Dalam keadaan situasi masa yang tak mengizinkan... Ketaq2 jugak... Tapi sampai masanya kena berdepan jugaklah kan? Hikhikhik.... Nantilah... Story satu persatu... Banyak kisah suka duka pahit manis yang berlaku sepanjang tempoh ni... Tapi saya update satu persatu dulu.... Ikut keutamaan masa... Bukan keutamaan hari kejadian...

Haloooo.. Tengok ni... Gambar2 masa tersinggah kat FUNFAIR hari tu.... Tempat ni lah yang dikatakan seorang gadis berketurunan CINA meninggal dunia dalam toilet... Kalau tak silap kena serangan jantung... Muda lagi... Age 21 tahun... Uishhh.... Saya tau pun after sampai sini... Ntah2 kejadian malam saya pi apaaa.... 

Kalau nak bawak anak2 oklah... Masuk percuma... Nak main ja kena token..... Bulehlaaa..... Nak happening lagi... P PESTA PENANG laa... Baru havoc!!!

"Buat kengkawan zaman remaja dolu2... Unie, Kakchik, Ina... Hampa ingat dak masa kita sekolah menengah rendah dulu... Dating2 kat Funfair belakang Peruda dulu tu.. Naik keta laga a.k.a BUMP CAR... Time aku ralit dok tengok budak2 tu naik kat situ... Aku tersenyum sendirian... Teringatkan situasi kita dulu.. Masuk umah hantu... Naik roller coaster... Kapai macam sampan tu.... Beca Pusing... Arwah ayah aku hantar kita naik lori stop tepi kedai BATA yang dah bertukar tempat dah sekarang ni.... Best kan? Kalaulah dapat diulang detik2 macam tu kan BEST?

Sorry Norli... Time tu hang tak dak... Hang dok skolah asrama penuh... So tak leh join kami... Meklin plak... Time tu aku tak kenai rupa paras hang lagi... Hahaha... Tapi sampai laa... Hampa semua di HATI aku... Aku sayang hampa semua.... :)... Terharu dak dengan kenyataan aku ni? (Lap ayaq mata kaih!!!!)"















































































































































































































































































Saat hati berkata "INGIN", namun ALLAH berkata "TUNGGU". Saat AIR MATA harus menitis, namun ALLAH berkata "TERSENYUMLAH". Saat segalanya terasa "MEMBOSANKAN", namun ALLAH berkata "TERUSLAH MELANGKAH". Kita merancang, Allah juga merancang.. Tetapi perancangan Allah lebih baik.. BERSABARLAH..

Terbaca petikan ni kat satu blog masa dok gugel pasai hal keje dan masa depan... Sedap kan ayat2 kat atas tu....

No comments: