“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 21 November 2013

RENTETAN Ceritera :)

Bismillahirrahmanirrahim....
Di hati terdetik cerita tentang adik Ahmad Ammar..... Tau siapa dia? Anak muda @ mujahid yang disayangi yang meninggal dunia disebabkan kemalangan dengan ambulans... Oklah... Simpan cerita tersebut sebagai kebesaran Allah swt...



















Sourvenir kat atas..... Kawan bagi... Pelekat peti aihhhh... Dia baru balik dari Vietnam... Tima kasih banyak2 naaa.... Dan gambar2 kat bawah... Masa pi Perak hari tu... Makan kat Kuala Sepetang... Mee Udang Mak Jah... Gambar mee udang ambik... Tapi ada dalam camera henpon... So malaih nak upload.... Lagipun... Rata2 dah orang dok tayang mee udang... Saya tayang cucoq udang ngan nasi goreng dah laa... Tapi saya makan Koeteow Udang... Udang pass separuh kat orang len.... :P























































































Sian Zara... Asyik merengek ja.... Badan tak sehat... Panas ja... Sampai muka2 pun nampak merah... Dah laa koko... Hehehehe... Ni lak anak cousin saya.... Tua setahun dari my lil zara... Alamak... Apa ntah nama dia... Haa... Ayra..... Comey bila senyum.... :)





















































































Dan.... Tada........ Ni masa after konvo Ikhmal... Kami kuar dari Seri iskandar ikut jalan ke Bruas... So, stop makan tepi jalan ja... Buah rambutan pun tak leh beli... Sebab tuan keta tak mau kalau keta dia semut naik.... Kedekut no... Habuan laaa.....

Bila bercerita tentang RAJA BUAH ni.... Saya bukanlah tak makan.... Tapi kalau tak pelawa pun tak kecik hati... Boleh laa kalau nak makan tapi bukanlah dalam kuantiti yang banyak..... :)

Naper diletakkan nama entry ni macam kat atas tu? Sebab... Banyak kejadian yang tak cerita... So, kita pendekkan cerita.. Kan? Buat dalam satu entry.... Dan wajiblah gambar saya time makan buah tak dak... Depa dok pulun dua beranak time ni... So, tugas saya... Snap gambar orang je laaa.... But no problem... I LOIKE!!!!








































No comments: