“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 1 March 2013

Ruangan Kerja 'BARU' Buat Saya....

Hi there...
Little true story 'bout kerjaya saya....

Genap sebulan dipindahkan ke new department, baru saya ada masa untuk storykan tentang tempat baru dan dunia kecil saya... Syukur alhamdulillah.... Sebelum ni kami kat PPAK ni dapat tau hal pertukaran ni last week before saya terbang ke BALI.. So, tak sempat nak buat any preparation untuk hal pindah memindah ni... Lebih dari 50% pegawai yang dipindahkan dari satu department ke department yang lain... Staff pun sama... Berpuluh2 orang ditukarkan!!! Dan bila masuk keje after holiday, barang nak kena moved... So, sangat tak berkesempatan... Di tambah lagi dengan hal kursus yang saya kena settlekan dan juga audit dalaman yang menjadikan saya sebagai auditor dan jugak auditee.. Pehtu kena siapkan report lak... Plus dengan temujanji dengan SV dalam perangkaan pengajian saya.. Goshhh!!! Too tired!!!....

Ape2 pun... Tq boss sebab bagi kepercayaan buat saya untuk handle dept ni dengan 5 orang kakitangan di bawah seliaan saya... Tq buat Kak Dilla... Yang officer incharge dept sebelum ni yang memberi panduan dan tunjuk ajar handle staff and dept baru ni... Pehtu tinggalkan wall paper yang suweet dan kain tudung kabinet yang Kak Dilla tak ambik pun.... Tq buat all my staff yang bagi kerjasama sebaiknya walaupun ada jugak kepincangan permulaannya.. Tapi saya sangat berterima kasih... Tak banyak yang saya makeup bilik ni... Cuma susun apa2 barang yang ditinggalkan oleh Kak Dilla (tuan bilik terdahulu) dan replace dengan barang2 collection kesayangan saya... Ta daaaaaaa... Jom jamu mata!!!!!!

Cuma satu ja yang saya ingin tambah... Iaitu RADIO !!!... Masa dok kat semua dept sebelum ni memang bawak radio... Kecuali masa dok HR sebab radio kecik tu dah dihadiahkan kepada adik saya, Eimien... Dan masih memantau radio yang sesuai... Nak bawak yang ada kat umah... Macam satgi rasa sunyi lak bilik... So, simpan budget dulu.... Tak mau lah radio cap HOKKIEN!!! (ala2 cap ayamlahhh)... Hehehehehe..... 

Readers!!! Please IGNORE:
  1. Ruangan yang masih kosong....
  2. Pokok yang dah nampak macam kuning2... Sebab proses nak bagi tumbuh akar dan tunas yang baru ambik masa sikit tau... hihihih... (ayat cover weih!!)
  3. Sila jangan kutuk bilik ala CIKGU TADIKA.... Saya memang suka jeneh kalepulll....





































































































































































































































































































































































No comments: