“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 11 March 2013

Tentang SESUATU !!!

Bismillahirrahmanirrahim.....
Beberapa hari dah rasa tak best dan tak sonok... Seawal pagi mai ofis oklah sebab leh buat keje ngan gebang2 ngan kengkawan time susun buku kan... Then lepas tu lepak2 minum pagi... Sembang lagi... Lepas tu, masuk ja ofis... Jadi tak best... Haisshhh... Awat ni? Ni cuba ambik feel nak create something dalam BLOG ni... Buat tatapan diri sendiri jerk sebenarnya..... Semalam, AHAD kedah memang laaa keja... Dan saya memang rasanya lately ni akan berkelakuan baik tak akan semena2 ambik cuti... Kat ofis? Gosip as usual la... La ni timbul lak gelaran kat individu2 tertentu.... Macam2 laa... Kita ni ntah2 orang gelarkan apa tak tau la... Serah kat ALLAH ja... Saya tak cakap saya baguih, buat keja semua betoi tapi semampu yang mungkin kita akan buat demi kepentingan tempat keja saya... Saya dah ada staff sekarang... So, kena jaga kebajikan staf.... Tulong depa buat apa yang termampu... Saya belajaq dari depa yang mungkin lebih arif bekerja di department ni yang sangat baru bagi saya... Pada saya, tak semestinya dengan kelulusan yang saya ada boleh menidakkan kemampuan depa... Kadang2 kita yang perlu pergi dan belajar dari mereka.. Kan? 

















Malam tadi... Tidoq dari petang... Sambung malam... Bangun sat, sambung balik tidoq... Sampai sakit kepala... Mandi sekali lagi kol 11 malam sebab panas sangat, pastu sambung tidoq sampai pagi tadi nak pi keja... Tudia... Sampai jadi macam bengong... Saya susah hati dok tingat pendrive merah ni ja... Nampak simple... Tapi ALLAH ja yang tau betapa pentingnya..... Mai pagi tadi, benda pertama yang terlihat atas meja keja kat ofis ni... Pendrive tu la... Alhamdulillah... Syukur.... Syukur sangat2......

Dahaga ka? Mai minum dulu!!


Haaaa.... Memang!!! Saya sangat bosan2.... Sangat tak tau nak mulakan mana satu... Banyak yang terSTUG tapi tak terBUAT... Adeh.... Bosan seh!!!..... Ni nak start keja tapi nak ambik mood dulu.... Snap ja apa2 yang ada dalam ofis ni... Huhuhuhu....



















Ok... Pokok keladi dalam balang ni.... Setelah dijaga dengan seadanya.... Dah naik tunas2 baru.... Heheheh..... Lega... Plan macam nak bela ikan guppy ja... Tapi bab nak menukaq ayaq yang malaih sangat ni..... Lepas ni, kena jaga elok2... Bukannya apa, kalau kita simpan benda2 hidup dalam ofis, rasa segar bugar ja.... Cuma kekadang saya tak rajin nak menjaganya... Kononnya bz sangatlah kan sedangkan tak de lah apa sangat.... Kekekekeke....



















































Dok bertagak2 nak beli radio lagi ni... Tapi sampai la tak terbeli... Setiap kali pi kat kedai elektrik hitung2 rasa rugi lak... Tak mau laa beli radio bunyi serupa dok dalam tong... Tapi mana ada yang murah2 kalau nak barang bagus... Berkenan semua yang mahai2... Pesyen sama.... Dok terfikir nak bawak radio kat umah tu tapi terfikir gak... Satgi pagi2 time tengah dok bersiap2 nak pi ofis, nak laa jugak dengar radio so terbantut laa plak... Kekekeke.... Sabaq sat dulu... Survey sat dulu..... Buat masa la... Kita pasang dulu henpon sebagai radio.... Ada jugak bunyi dalam ofis bila time dok nganga sorang2 kan?? Kan?? Kan??

Ok... Dah nak mula keja dah.... Bukak dairy as usual untuk note apa keja hari ni... Sambil2 tu dah call Bendahari IPSIS.... Bayaran yuran sem baru kena buat dah... Tapi bil yuran tak leh nak generate lagi... Tak tau salah mana... Tapi bukan saya sorang ja... Member2 yang len pun sama gak... Tak tau sem ni kena bopa rm... Last payment 18 Mac ni... Bayangan rupa yuran tak nampak lagi... Huhuhu....

















Yaaaa....... This sem... Saya dah semester ke 4... Tak tau macam mana.... Semakin hari semakin slow sangat rasanya... Tapi saya sedang mencuba sedaya upaya... Mencari ketenangan untuk menyempurnakan tugasan saya sebaik mungkin..... Inshaa ALLAH.... Doakan kemampuan saya ya... Semoga saya dapat menyarung jubah sekali lagi dalam dewan besar itu... Amin....

Ok... Jom mula buat keja...... Saya nak pusing2 tengok shelves sat...


No comments: