“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 10 March 2013

Putaran MASA a.k.a WAKTU...


Salam AHAD.... Permulaan kerja di minggu kedua bulan Mac 2013.... Terasa tak seronok... Sekali pun tak nak kuarkan ayat tu dari minda.... Cuba sedaya upaya untuk menjadikan diri yang terbaik berbanding hari2 sebelumnya... Tapi langkah tak mampu nak hayun dengan penuh gaya... Ya... Pastinya kudrat sedia ada tidak boleh menjadikan urat2 senyum untuk terbit seikhlas hatinya....

Mencari2 diri... Menyuluh... Membetulkan keadaan... Mencari lubang2 kejayaan bagi membuatkan diri rasa gembira dengan aktiviti selancarnya... Malangnya tidak juga bertemu dengan apa yang dicari... Putaran masa semakin jauh meninggalkan... Agenda tidak tertunai kadangkala... Janji pada diri sendiri tidak ditepati... Apakah kesudahannya....

Moga diberikan kekuatan atas kayuhan langkah yang semakin lemah... Diberikan pintu2 rezeki sebaiknya... Diberikan segalanya yang baik2... Ya segalanya yang baik2.... Amin.... Kembali memulakan kerja... Memulakan amanah yang dipertanggungjawabkan... Moga diberikan kejayaan yang setimpalnya.... 

Mode: Mensyukuri nikmat yang ada... :)


No comments: