“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 24 March 2013

Happy BIRTHDAY Mak !!! ~ 55 Years...

Eloooo..... Rupa2nya birthday mak saya sama ngan Allahyarham Tan Sri P. Ramlee... Nape saya tak tau pun? Ngeeee..... Jatuh pada 22 Mac 2013.... Hari Jumaat... Dan syukur alhamdulillah... Kami anak beranak dapat berkumpul sama2... Eimien, wife dan Zara balik... Ikhmal balik... Kawan Ikhmal, Fanaa pun join... Dan Aliaa dan Aliff pun join together2... Best2... Kami makan kat area Jalan Dato' Kumbar... Ada orang cakap makanan kat sini best... So kami try jelah... Makanan oklah... Saya tak makan banyak sangat sebabnya ada anak kecik kan? Mujur dia tido... Legaa... Leh gak la menjamah dengan jayanya... Hikhikhik.....


































Ni hadiah untuk mak... Aton hadiahkan... Saya? Lom lagi... Sempat order kek TIRAMISU kat Ina ja... Kek 1 lagi tu... Beli untuk jiran2 makan... Sebab hari tu mak cakap nak ajak geng2 dia makan... So, Aton belikan kek tu.... 


















































































Tak reti lah nak celoteh panjang2... Tengok sendirilah kemeriahan kami... Nak story panjang sangat... Ni pun ambik kesempatan masa sebelum start memacking pakaian... Outstation lagi.... Ngeh3x!!!! Si ZARA tu.... Banyak kan gambar dia.. Muka tak maneh langsung ni... Hehehehehe..... Muka comottt.... Tapi saya sayang dia..... Sayang sangat2....

















































































































































































No comments: