“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 12 March 2013

Bengkel LONJAKAN SEMARAK KERJA...

Hai... Entry lama lagi nih... Bertarikh 6 Februari 2013... Baru kejap tadi ja ambik gambar-gambar ni dari Unit Media... Sebab time ni just bawak camera comey ja mai ofis... Lagipun time ni masih lagi kelam kabut dengan pertukaran keje ke Unit yang baru after pulang berholiday from BALI, Indonesia... Hikhikhik....


Yaaa... I'm the host... As usual right? Actually, meskipun tarikh ni saya dah move ke my new unit... Tapi keje lama masih saya jalankan... Sebab time deal course ni... Masih di bawah jagaan saya time kat HR mengelolakan training untuk staff dulu... Lama tak lama... 2 tahun lebih jugakla... So, bila dilamar oleh Kak Ita (Husnita Hussin), presenter yang dahulunya merupakan salah seorang officer kat PPAK ni... Saya terus bersetuju... Skop awalnya course ni adalah untuk diberikan kepada kakitangan S17... Tapi saya masukkan sekali staf yang bertaraf N1 dan R1.... Sian depa... Asyik keje kat luar ja... Why not pangge depa join the bengkel kan? Ngeeee.....


Ok... Gambar atas, adalah presenter yang bertugas as librarian @ Pejabat Perdana Menteri, Putrajaya.... Sungguh enjoy course ni... Walaupun saya hanyalah bertindak sebagai urusetia, boleh dikatakan keseluruhan bengkel ni saya ikuti walaupun tanpa adanya kumpulan2 yang telah diagihkan seperti kakitangan yang lain... i do ENJOY it !!!...





































Tadaaaaa........ Kami settle berbengkel dengan gambar group ni... Tengok betapa happynya staf2 di sini... Kadang2 mata berkelip2 jugak bila memikirkan nak move out from this working place... Lama dah saya berkhidmat kat sini.. Membesar di sini.. Menimba pengalaman di sini... Dari muda belia sampai masuk ke dewasa dah ni... Tempat yang banyak memberikan kenangan pahit dan manis buat saya... Dan tempat ni jugaklah menjadi sumber rezeki dan punca pendapatan saya... Sungguhpun, gaji tak tinggi macam orang len... Tapi bulehlah hidup sederhana macam orang len...... Sekali lagi.... Tq Kak Ita.... Lepas ni, pegawai lain lak handle aturkan kursus kepada staf... Tugas saya sudah selesai.... Alhamdulillah.... :)


No comments: