“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 17 March 2013

Entry TODAY... Sunday MOOD Right?

Alololololo....
Keje banyak jugak... Tapi nak gerakkan jentera dalaman ni hanya ALLAH ja yang tau... Try push jugak... But too slow... Haisshhhh... Tak suke!!! Tak suke!!!.... Sometimes bukan ahad ja.. Hari2 len pun ada jugak yang kekadang time tak betoi mai peel macam ni... Hari ni Ahad, kalau Khamis tu syok sungguh sebab nak cuti... Plan nak iron baju seminggu la... Nak kemas itu ini la... Bila hari tu berada di depan mata, sampai jumpe balik week yang kena keja... Haa... Lagu ni lah jadinya... Last week bz dengan hal nak ISO... Minggu ni dah settle, tak bz sangat so tak rajin plak... Tak best laa macam ni kan? Adeh...





















Lappy VAIO saya kan? Last week masa Khamis tu majuk gile.... Dia dok buat perangai nak shut down payah... Nak kena lah ni... Rupa2nya jenis2 macam ni, kalau kita sayangkan dia.. Tak guna dia sangat.... Dia lagi cepat majuk... Nak bukak jadi slow... Nak tutup buat perangai jugak... Alhamdulillah... Ni dah ok sikit ni... As usual laa... Hopefully, toksah dok buat perangai... I LOVE U my sweet green VAIO... Ngeh3.... 


Nak update my progress diet.. Hahah... Makan dah start makan banyak... Nasik semua telan... Tak jaga makan... But luckily... Suar saya dah leh pakai kurang 2 inch dari asai... Yang sebelum ni saya tak leh nak pakai.. Kalau dok pun.. Tak leh nafas.. Nak tarik letak zip pun... Jenuh kempis perut... Dan baju hari ni pakai dulu buat sendat2... Nampak roti john semua.. Tapi sekarang dah selesa sesangat... Tq Kak Ogy sebab membuatkan saya rajin p bersenam... Hahaha... Alasan kah?



















Tadaaa..... My new gadget kat office.... Comel tak? I like this colour... Suke sesangat .... Oklah kan? Ada dari tiada... Murah2 tapi banyak leh pakai.... CD leh, pendrive leh, SD Card pun leh... Canggih2... Tuning dah disetkan ke radio HOT FM.... :P

Ops... Cuaca dalam bilik ni actually more better than cuaca kat HR dept dulu.. Sebab rasanya pokok ni banyak tunas dah... Pucuk2 muda dia dah mula keluar... Dulu masa dok HR tak tau laa lipas ka tikuih ka suka makan pucuk dia... Hahahah... Lawak kan? Ingat tempat kat ofis bersih dari isu Cik Tie ka? Ada oooo....




Ok... Saya kembali sambung buat keja... Minggu ni saya nak rajin.. rajin dan terus rajin... Semua kita yang nak kena buatkan... Bukan orang lain yang perlu buat untuk kita kan? Kan? Kan?

No comments: