“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 28 February 2013

Good Bye FEBRUARY 2013 vs Story @ PUTRAJAYA...

Last day untuk Februari 2013... Hari Khamis.. Bekerja as usual... Datang alhamdulillah... Awal sikit berbanding dua hari lepas... :P.... Mode: BATIK Day.... Khamis kan? Kat office? Still bz menyusun semula buku2 yang ditukar status sehingga berpoloh2... Tak pe... Anggap jer exercise pagi... Sehatkan badan dan minda... Kekekeke......

Sayalah!!!

Actually... Masih ada entry awal Februari yang tertinggal... Lawatan ke Putrajaya yang sebenarnya bertujuan untuk menghabiskan masa... Ngeh3x.... Bekfast di Taman Warisan yang sebenarnya tak jauh dari umah bff saya iaitu Meklin!!!... 





Yang paling best, kat sini ada kedai sourvenir.... Leh beli benda2 kat bawah ni yang sedang menjadi koleksi tambahan peribadi saya... Cantik dak? Semua benda alah ni diletakkan kat pejabat ja... Biaq orang kata macam kindergarden... Tapi asal kita selesa dengan cara penyusunan kita so apa salahnya kan? Ngeeeeee...... :P Terima kasih pada yang memberikan hadiah dan menambahkan koleksi peribadi saya.... Just imagine... Nak tunggu berpuluh tahun lagi ni nak pencen... Penuh lemari kat ofis saya..... Hahahaha......






















































Lawatan seterusnya ialah kat umah PM.... Mana leh masuk kan? Dok luar ja nih... Sambil diperhatikan oleh pakguard2 yang dok jaga depan pintu utama tu... Mujur time ni hangat pastu tak dak sapa yang menonton aksi ambik gambaq ni... Kahkahkah!!!


















































Sebelum balik... Singgah kat sini lak... Makan eskrem yang sedap... Puaih juga nak perabeh..... Tapi abeh jugak laaaa... Makan koooooaaatttt kan??? 


































No comments: