“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 15 February 2013

Syukur ALHAMDULILLAH....

Alhamdulillah.... Berita di pagi JUMAAT yang membahagiakan saya... Walaupun email dalam tab saya dah diHACK... Terpaksa register semula... Dan bila membaca email... Alhamdulillah... Syukur tak terhingga.... Semester 3 saya dah complete... Meskipun banyak lagi yang perlu saya tempuh lepas ni.... Walaupun perjalanan pengajian pada peringkat dan level kali ini dirasakan sangat perlahan... Banyak merangkak untuk mengecapi kesudahannya... Banyak air mata yang tertumpah... Banyak kekusutan yang ditempuh... Tetapi ianya tidaklah mengecewakan saya seperti sem terdahulu... Untuk bangkit semula mencapai tahap dan keselesaan asal bukanlah sesuatu yang mudah... Tapi saya telah berusaha ke arah itu... Terima kasih pada insan dan individu yang banyak membantu menaikkan semangat saya yang sebenarnya telah hampir2 jatuh... Yang telah menguatkan tangkai hati saya di saat2 saya hampir membuat keputusan untuk menamatkannya.... Yang telah meniupkan kata2 semangat walaupun dalam dentuman lagu2 kuat sewaktu pertemuan saya dengannya malam tu... Terima kasih pada SV saya yang telah banyak memberikan perangsang, dorongan dan tunjuk ajar seadanya... Komitmen tersebut tidak pernah saya lupa... Dan saya terlalu menghargainya... Alhamdulillah...... Syukur padamu Ya ALLAH....

Ini bukanlah sesuatu yang harus dibangga... Tetapi adalah nikmat yang perlu saya SYUKURI... Amin.....

Banyak sem lagi yang harus saya tempuh....

No comments: