“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 21 February 2013

Part 22 ~ Jom Try BAKSO @ Bali...

Hikhikhik.... 31.01.2013 ~ Disebabkan nak balik dah... Kami cari jugak tempat yang ada makanan femes2... Ta daaaaaa.... BAKSO plak kita try.... Ni lah makanan paling murah sepanjang beberapa hari kat Bali ni.... Save budget... Duit pun tinggai syiling ja... Kekekekeke... Belanja berhemah sungguh setelah berjaya habiskan banyak juta rupiah.... Dan pastinya es jeruk a.k.a air limau yang sangat sedap dan rasanya len dari tempat kita, Malaysia.... So, kalau ke sana... Jangan lupa minum es jeruk k.... :)

Sila abaikan pemakaian warna yang dipakai oleh saya yang amat2 tak match antara satu sama lain k... Silap budget... Dan tak gamak nak pakai baju ulang2.... :P
































































































No comments: