“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 21 February 2013

Part 17 ~ Kisah Tentang AIR KELAPA Muda...

Memandangkan kami sangat kepenatan dan kedahagaan... Singgah minum kat depan temple AYUN tu... Seberang jalan ja dari tempat parking keta.. Heheheh... Entry tadi lupa nak masukkan gambar kat bawah ni... Ni ada di mana dan senang dijumpa kalau ke BALI... Ni kiranya macam apa ya nak kata... Macam kalau orang cina kan kita selalu tengok colok di depan kedai2.. Kiranya lebih kurang function dia macam tu lah... Nak describe tak reti lah.... :)
































Bermula hari pertama lagi kami excited tengok buah nyioq yang saiznya lebih besar dari yang slalu kita jumpe kat Mesia... Masa pi tengok Kecak Dance lagi tingin sangat nak minum... Tapi Mat Arep, kami punya supir tak benarkan minum sebab menjaga pemakanan kami.... Takut straw dan gelas yang digunakan mengandungi benda2 yang dicampur dengan peralatan yang tak halal.... 
















































































































Akhirnya.... dapat jugak minum.... Lega... Kembung perut suka hati... Hihihi... Mau coba? Meh tengok gambaq ja laaa..... :)


































No comments: