“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 4 February 2013

Part 01 ~ Our Destiny To BALI, Indonesia....

Bismillahirrahmanirrahim.....
Saya berkira2 untuk merajinkan diri mengupdate BLOG lepas ni.... Bertujuan untuk mengisi masa yang sememangnya tak berapa lapang... Tapi saya rasa inilah masanya untuk menyebokkan diri saya yang sememangnya sangat sebok lately ni.... Tulongggggggg... Tapi demi menjaga hati sendiri... Lebih baik saya lapangkan masa dengan sebaik mungkin... Asal HAPPY kan?


















Plan kami ke BALI dah lama... Lebih dari setahun yang lalu... Lepas trip saya dengan kengkawan ke HANOI... Kami mula searching untuk cari destinasi percutian lain sebagai rewards setelah penat bekerja... Cewah ayat.... Pemilihan destinasi kami kali ni ialah ke BALI, Indonesia.... Sebabnya tujuan asal hanyalah untuk melihat negara orang sahaja dan bukan bertujuan nak shopping... Ticket flight buking punyalah lama... Setahun kot.... Cuma saya ja kurang setahun, so pastinya tiket saya lebih mahai dari kengkawan yang lain.... Tapi still ok la.... So, dari KL ada 2 orang kawan (Lin & Simah)... Dan dari Alor Setar, saya bertiga dengan Ina dan Rumai... Actelly, Rumai baru ja saya kenai... Time nak naik bas malam tu masa kat Shahab Perdana... Hahaha... Ok tak? Yang akhirnya kami kamceng macam lama dah kenai.... Kekekekeke...... Dari AS - KL bertiga... Tapi time balik berdua ja... Sebab Ina balik dengan Mr. Hubby nye..... :)




































Kami sampai di LCCT pada 28/01/2013... Awai2 pagi lah jugak..... Best!!!... Kejar time... Sampai bekfast pun kalut2... Ni kes saya last decide nak check in bag... Mujur sempat Lin tolong order luggage malam sebelumnya... Nampak ja badan besaq... Tapi tak kuat nak angkat beg... Kekekekeke.... Penerbangan kami jam 930 am waktu Mesia... Rupanya waktu Mesia ngan Indon tak lari time pun.... Hahahaha... Mana tau... Dan perjalanan ke Bali mengambil masa selama 3 jam... Just imagine... Betapa bosannya dok dalam flite lama2... Tu kira tak lama sangatlah kan...








































































Seperti yang dijadualkan... Selamat tiba dalam jam 1230 tgh... Panas sungguh kat Bali ni... Sampai ja lepas ambik bag.... Terus nampak si SUPIR yang telah diorder oleh Cik Lin... Lega..... Dan sangat beruntung sapa yang bawak beg besaq... Si SUPIR tolong angkatkan... Kekekeke... So kengkawan.. Please dont be too JELES k....






































Gambaq kat atas tu... SUpir yang menemani kami selama 4 hari 3 malam... Namanya ARIFF a.k.a MAT AREP yang Lin pangge.... Orangnya sangat baik... Peramah... Dan suara sedap..... Hehehehehe... Agaknya kebanyakan mat indon ni sora sedap2 kot no......






















































Dan ini kereta sewaan kami bersama si SUPIR.... Sangat baru.... Sangat laju.... Best....... Okey... Kita ke cerita dan entry yang selanjutnya.....


No comments: