“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 21 February 2013

Part 13 ~ Shopping @ SUKAWATI & KRISHNA....

Still lagi bertarikh 29.01.2013... Tapi time ni dah lewat petang dan menjelang malam sebelum ke destinasi terakhir iaitu dinner.... Penat sungguh hari kedua kami di sini... Dalam kepala time ni dok fikir nak habiskan aktiviti malam iaitu di SPA lagi.. Weeehuuu.... 

Sila abaikan gambar yang tak sepatutnya anda lihat... Kerana di BALI itu adalah kesenian tersendiri mereka... So sila pandang dengan fikiran yang positif yang ianya adalah imaginasi pelukis... Kekekekeke.... 

Di pasar SUKAWATI ni adalah salah satu tempat yang kami datang dua kali.... Sebab utama adalah barangan yang terlalu murah dan kat sini saya dan kawan2 habiskan duit dengan membeli lukisan bertemakan rumah macam kat gambar yang saya letakkan di sini.... Kalaulah berpeluang ke Bali lagi, saya ingin mengumpul lebih banyak lukisan yang bertemakan macam ni.... Cantik kan? Macam2 gambar pemandangan ada... Kebanyakannya sangat murah... Mudah nak bawak balik ke Mesia sebab depa akan gulung drawing tersebut dan balik kita just framekan mengikut citarasa kita sahaja... 































































































Gambar2 di bawah ni plak kami dibawa ke salah sebuah tempat shopping yang pricenya adalah TETAP... Tapi berpatutan... Kalau readers nak tanya mana lebih better antara kedua tempat ni.... Pastinya saya lebih sarankan tempat shopping SUKAWATI... Cuma kena pandai menawar sikitlah... Silap tawar, ianya akan lebih mahal dari KRISHNA.... Selamat shopping.... :)


































No comments: