“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 16 January 2014

Update ENTRY Yang Bersifat MARATHON !!!

Cepat2 nak update blog neyh.... Nak balik awai hari ni... Ada benda yang menanti kat umah... Kain yang berlambak tak lipat... Hahahaha.... Dok betagak ja setiap hari... Bz sangat kot... Tapi kol 7 memang terpacak depan tibi tengok cite ARIANA ROS... Sebab tersuka kat Tengku Adam... Kahkahkah..... :P

Lately ni bz orang dok cakap pasai kangkung kan? So, kawan saya tingin nak makan benda yang berasaskan kangkung... So, jengjengjeng.... Tadaaaaa.... Malam tadi punya menu dinner.... Dan ada tambahan lagi... Nasi ayam goreng-gorengan yang kami sharing mering... :P But... Please stop it 'bout that issue... Tak baik kita memperbodohkan orang... PM sekadar bagi contoh... Sila belajar untuk menghormati pemimpin ok.. Tak kiralah apa pegangan politik kita... Yang penting kita dalam satu rumpun... Auuuchhhh....





















































































Dan... sempat jugak saya nak snapping pagi ni walaupun dalam keadaan yang agak kelam kabut... Mood hepi bila settle buat keje2 berkaitan dengan hal kewangan BAKEB ni... Dah settle urusan nak bayar hal2 yang tertunggak... Ada la 1 cek lagi yang orang tak mai tuntut... Lain2nya dah selesai.... Alhamdulillah..... 

























































Ayaq jagung saya tapau dari kedai luaq ni.... Sedap rupanya... Habuan laaa... Telan ayaq ni ja laaa hari ni... Kononnya tak mau kuar time rehat... Tapi memang badan tak larat pun... Esok mula cuti 3 hari... Aishhh tak sabaq sungguh nak kemas bilik dan lipat baju seadanya ni.... Hahahaha... Teruja kot...... Buat masa sekarang ni, tak de planning ke mana2 lagi... Tapi otak semenet ni tak leh kira jugak... Adakalanya akan jadi kot len... Tambahan pulak my lil princess dah semakin nakai... Jadi rindu itu terlalu kuat... :'(


































K... Sebab apa saya letakkan nama entry ni sebagai MARATHON?? Sebabnya saya update dalam masa yang sangat singkat... Tak tau apa yang dikejar... Tapi dok tengok jam ja sebab hari ni balik kol 330 pm... Ok.... Tadaaaaaa.... :P

No comments: