“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 15 January 2014

About RESPECT Each Other....

Do RESPECT Me... And I Will RESPECT You.... Sebenarnya tak de kena mengena dengan entry, kandungan isi dan apa yang dipaparkan dalam gambar ni... Terasa nak write something tapi masa tak mengizinkan... Lately ni kelam kabut dengan macam2 hal... Alhamdulillah... Keje kan satu ibadah.... 

Ayat2 bawah ni buat saya tersenyum... Kadang2 kita bertuah kalau perkataan ni terjadi pada kita... Tapi, kalau tak dapat memiliki insan seperti ayat di bawah ni... Bersyukurlah dengan apa yang kita miliki... Mungkin ada insan lain yang cemburu dan ingin menjadi seperti kita.... 

Tahun ni... Saya banyak berfikiran positif... Banyak mendekatkan diri kepada hal2 yang baik pada pandangan dan penilaian saya... Banyak mengenepikan hal2 yang tak membahagiakan hati dan perasaan saya... Banyak meminta sesuatu dari ALLAH daripada memohon kepada insan yang sama macam saya.... Kalau tak dapat berhijrah terlalu banyak ke arah kebaikan pun... Sekurang2nya benda yang sedikit2 kita buat lama2 akan menjadi banyak.... Kita tak boleh menjadi baik kalau bukan kita yang memulakan langkahnya sendiri...

Pohon saya di setiap akhir doa saya... Ya ALLAH Ya Tuhanku.. Kurniakanlah aku insan2 yang menyayangiku seperti mana aku sedaya upaya menyayangi mereka... Kurniakanlah aku kebijaksanaan dalam kerjaya dan pengajianku... Amin... Mudah2an.... :)


























Cenderahati dari Mesy Agung Puspanita 2014 :)

No comments: