“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 25 January 2014

BENDANG Atau SAWAH Yang HIJAU....

Keluar lagi ya? Hari yang sama ke? Ahaa... yalah... Tengok tudung dah laa... Tudung yang sama macam dalam entry tadi... Maklumlah.. Nak marathon iron takut kena marah.... So, pakai ja yang sedia ada... kalau baju.. Memang Cik M siap iron awai2.... Takut kena tinggai laa ni.... 

Kami memang ada plan nak kuar makan2... Sebab hari ni tengah hari kan makan kenduri... Pastu... Siap terap periuk laa... Lagipun Aton cakap nak makan ais kacang salji ka apa ntah... So... Tak jadi lah masak.. Lagipun petang buat special menu.. Masalodeh... Sempat makan jugak tadi... Tapi sebab kelam kabut... Jadi tak de lah nak ambik gambaq kan? Tengok kalau ada stok lagi... Leh laa tayang dalam ni... :)

Psstttt... Sorry handbag baru ok... Masih panas lagi ni... Auccchhh!!... Handbag pertama tahun ni.... :)



















Tengok baby comei ni... Sungguh bolat... Nasib baik Cik M sempat pam belon dan hadiahkan padanya... Pandai cakap... Bijak lak tu.... :) Dan kami ke kampung ni untuk settlekan keje2 Aton sebelum ke destinasi jalan2 cari makan yang seterusnya.... Wajiblah dalam gambar ni saya tak dak... Sebab... Saya yang snap... Lagipun... Depa ni team PUTRI UMNO ni... Saya bukan... Bukan2.... :)




































Dan... Tada..... Kami bertiga pulun gak... Siap soh kawan Aton tolong snapkan... Tq ya Dina... :) Kalau tak, rugilah... Tak de gambaq kat sawah padi yang menghijau ni... Cantik kan?



















Dan... Lokasi seterusnya.... Weewitt.... Makan2.... Sila jamu mata ja ya..... Tempat yang Aton plan nak bawak dah totop... So, mana2 kedai je kami try... Sebelum balik ke umah..... 

























































































































No comments: