“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 18 January 2014

LOVE U Too... :) Cik TEDDY !!!

Hi... Ni teman baru saya... Teringat dulu masa kecik2... Suka tengok orang ada bear besaq2.... Bila dah saya besaq sekarang ni... And.. Bila dapat bear macam ni.. Orang yang sebaya saya dah tinggal benda2 macam ni... Tu laa... Teringin nak ada macam orang lain tapi tak de... Walau pun lewat... Ada jugak... Dan sekarang, langsung tak terasa nak miliki benda2 comel macam ni lagi... Tapi semua koleksi saya tetap bersemadi baik dalam bilik saya... Kadang2... Penuh katil dengan koleksi macam ni ja... Nak bagi pada orang... Saya sayang... Sebab setiap satunya ada cerita dan kenangan tersendiri... :)

Gambar bawah ni... Kat kaki cik teddy ni... Kat dadanya ada tanda HATI... Di lehernya ada ribbon besar... Sangat sesuai gabungan kalenya... Putih dan merah... Putih bermaksud bersih... Merah pulak... Bermakna berani.... Membara... Hahaha.. Kononnya laaa kan?

Tapi kesesuaian masa memilikinya mungkin kurang sesuai... Saya dah semakin tua... Hati ni kadang2 tidak seperti dulu lagi.... :) Hati ni kadang2 tak sempat nak memikirkan hal2 berkaitan soal hati lagi... Bukan apa... Saya tidak mahu hanyut dengan persoalan yang tiada noktahnya.... Susah payah saya membina keyakinan diri untuk berada di kedudukan sekarang... Saya tak mahu perkara yang saya tak dapat handle terjadi berulang kali dalam hidup saya... Saya nak jadi seselesa mungkin... Saya nak sentiasa tersenyum... Saya nak memiliki hati yang tenang... Hati yang bahagia dengan cara saya sendiri..... Hati yang ingin mengejar kejayaan saya sendiri....












































































Tiba2 teringat kat anak kecil saya.... Kalau lah saya punyai banyak masa... Nak ja saya terbang memeluknya.... Bermain dengannya... Melihat keletahnya... Tido di sisinya... Terasa macam tak nak bagi dia cepat besar.... Nak dia di age sekarang... Atau tambah setahun lagi... Cuma dalam hati tak sabar untuk mendengar suaranya memanggil saya... ZARA BATRISYA, I LOVE U so much... Tapi teddy ni bukan zara punya k.... Pinjam boleh laaa.... Bawak balik... Tak leh laaaa..... :) Sebab rasa muka dia comel ja macam ZARA.... Hahaha... Beza kulit ja... Teddy putih... Zara KOKO... Koko2 pun.... Maklong sayang ZARA sangat2.... 

Jam dah menunjukkan 2 pagi... Gudnite ZARA... Mesti sekarang ZARA tengah nyenyak tido sambil isap jari... Gudnite readers.... :)

No comments: