“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 20 January 2014

Pameran 3D ~ Part 02

Ok... Masuk kepada fasa kedua lak ni.... Entry di part 01 saya tak mengkhabarkan location pameran ni kan? Bertempat di level 4, Star Parade Pacific Alor Setar... Pameran ni sampai 15 February 2014 kalau tak silap saya... Masa 10 pagi - 10 malam... Bayaran masuk dikenakan RM15/dewasa dan RM10/kanak2... Tapi saya masuk percuma... Siap dengan photographer... Hahahaha... 

Gambar2 di snap dengan camera DSLR without any editing... Saya just masukkan dengan mengecilkan size gambar ni ja... Kelam ka cerah ka... Tengok ja laa no... Banyak sangat.... Tu pun ada yang dah kelaih buang dah... Kihkihkih... Tq to my photorapher... Yang sanggup tengok aksi tungging langgang ni.... 

Masa nak kuar dari sini... Ada sorang adik yang jaga tempat ni tanya...

A: Kak... Ada FB dak?
Saya: (Tercengang)... Haaa? Apa?
A: FB kak nama apa?
Saya: Murni Masreena
A: Kita friend... Saya XXXX
Saya: Ohh... Haaa..... Perasan2... (ayat nak jaga hati adik tu.. Tapi sebenarnya tak perasan pun... Huhuhu...) 

Then bila balik... Saya check dalam friend list saya... Ahaaa... Betoilaaa... Maybe kami penah sama2 join group photographer dulu2 kot.... Terasa... Ada jugak orang kenai saya kat FB... Kihkihkih..... Tapi dia sorang photographer... Saya orang kebanyakan... Rakyat jelata jaaa.....

















































































































































































































































































































































































No comments: