“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 2 July 2012

JULY Is Coming !!!

Hai... July dah tiba!! Alhamdulillah... Permulaan yang bersemangat sebab dapat jumpe dan meting2 dengan BFF yang selalu together2... Tapi nanti hujung September ni.... Hilang lagi la sorang kawan yang bergelar SINGLE sebab dah nak tukar status... Ape2 pun... Moga HAPPY... Moga ikatan tersebut melengkapkan hidup sahabat saya... SAZALINA ISMAIL... Amin.......
















Kebetulan Lin balik... Haruslah together2... Kebetulan jugak, saya ambik cuti ganti keje yang terover2 tak stop2.. Asalnya nak kemas barang2... Perkakasan dalam bilik yang sebenarnya baru balik dari holiday ngan famly (gambar akan dimasukkan nanti... InsyaALLAH...) Sebab sedang mencari kelapangan masa..... Dan sempat jugak lah bergebang2.... Kuar dalam 315 petang macam tu... Kol 10 malam baru sampai umah.. Hahaha!! Kami memang macam ni.... Kalau tak tido pun ok... Tapi kena ngan topik laa kan???...
















Ada something yang nak story kat sini.... Tentang berat badan... Naik sebulan sekilo kot... Mulanya tak perasan sangat... Tapi bila tengok pakai tudung ja... Memang nampak ketara... Muka pun jadi bolat sangat... Masa nak kuar ni pun... Tshirt sampai 3 kali tukar....  Last2 kale itam jugak menjadi pilihan.. Sebab boleh lindung semuanya... Hahahaha.... Kena keje keras sikit ni... Bukan nak diet sebab nak cantik... Tapi rasa pakai baju semua tak selesa.... Perlu berubah!!! Hahaha!!!
















Meklin.... Pic kat bawah tu mulut muncung cam tu seolah2 menahan pedas... Sedangkan tengah ambik eskrem ja pun.... Kikikikiki... Kami lepak2 sambil minum2 @ Mc D, PACIFIC, Alor Setar.... Makan tak banyak mana... Kalau kena sewa tempat, jenuh kena bayar... Makanan abeh berjam2... Tapi dok melekat kat situ lagi....

































Sebelum lepak2 kat PACIFIC tu... Saya dan Ina just teman Lin potong rambut... Tengoklah kebolatan muka saya... Dan pagi ni bila sampai ofis terus cari scale timbang... ADEHHHHH.... Tolong..... Asyik makan ja ni...... Huhuhuhuhuhu....




































































Ok... Cantikkan tempat potong rambut ni... Saja mai try atas suggestion Cik Ina.... Oklah... Tapi servis lambat sikit... Mungkin sebab tak de orang kot... 

No comments: