“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 26 July 2012

Part 02 ~ CHOGM VILLA, Kuah Langkawi

Sampai saja... Singgah sini dulu sebab nak simpan barang dan ambik kunci... So sempat lah snap gambar apa yang patut... Sebab lokasi villa ni terletak di tingkat 3, so mak dan Aton stay dalam keta jerlah... Yang lain2 dikerahkan naik ke atas simpan barang... Tempat sangat selesa... Oh.. Lupa nak cakap... Villa ni terletak kat Pekan Kuah... So, kalau yang berminat dengan aktiviti pantai, meaning kurang sesuailah untuk ke sini.... Hihihi... 


























































































































Gambar-gambar kat bawah ni adalah hari kedua sebelum kami check-out dari sini.... Saja masukkan dalam satu entry sebab ceritanya berkaitan dengan Villa ni gak... Pandangan balkoninya menghadap swimming pool yang kami tak sempat nak singgah pun.. Tapi view dia boleh nampak pantai jugak.... So cool....






















































































































Kan saya dah cakap... Untuk kadar sewaan kereta dan Villa ni bermula dari jam 10 pagi (29/06/2012) hingga 630 petang (30/06/2012) adalah sangat berpatutan... Bilik pun ada 3 bilik, dan lengkap dengan kelengkapan lain seperti peti sejuk, tv dan sebagainya... Siap ada 2 toto extra dan bantai yang banyak... Kalau lebih dari 10 orang masuk sini pun sangat berbaloi.... Hihihihi....

1 comment:

Anonymous said...

boleh bg tak contact no chogm villa tu? berminat lah nak stay situ gak... tq!