“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 26 July 2012

Part 01 ~ On The Way ~ LANGKAWI Island...

Ops... Entry terpendam... terendam... Bersawang dah... Kikikiki... Tak sempat nak update.. Sekali mai mood nak update, entry dengan famly ni selalu terlepas.. So, buat slow2... Ok.. Citenya.. Cadangan nak ke Langkawi ni sebenarnya bermula dari idea Aton sebab keinginan mak yang nak sangat pi sana setelah hampir 24 tahun tak pi.. Hahahaha... Dulu mak, arwah ayah dan Aton stay kat sana masa tu saya Darjah 4.. So disebabkan saya student yang baik dan tak sanggup nak tinggalkan sekolah kesayangan saya iaitu ST NICHOLAS CONVENT.. So terpaksalah tinggai ngan mak sedara ja.... Kiranya mak tinggalkan Langkawi masa age Eimien laa... Tak pi balik dah sana... Sampailah tarikh tersebut... 29 JUN 2012 - 30 JUN 2012... Yaaa... Percutian kami hanya 2 hari 1 malam jer... Nek ferry kat Jetty Kuala Kedah dan balik pun kat terminal yang sama... 























































Kat sini tak daklah story mory yang nak dikhabarkan sangat... Mai sini 1 family... 6 orang... Saya, mak, Aton, Ikhmal, Eimien dan isterinya.... Lagipun, rasanya depa ni tak pi honeymoon lagi ni... Sian plak... Cewah... Alasan ja kot sedangkan yang over ambik gambar adalah orang yang tak pi honeymoon... Hahahaha... Dan pastinya, Ikhmal sedap ja lentok ataih bau saya... Lentok kat Aton nak kena sigung so kaleh sebelah ni plak.... Kes tengok bola laa... Time tu kami pi time GILA BOLA... So tido tak cukup.... 








































































Alhamdulillah... Kami nek ferry kol 8 or 830 pagi macam tu laa.. Lupa dah... Sampai sana sedang elok time dia... Cuaca pun alhamdulillah panas terik... Sampai ja, kereta sewa dah sedia menunggu.... Ambik AVANZA ja.. Package lengkap dengan penginapan... Murah sangat... Sebab.. Kos sewaan kereta yang hampir 2 hari dan villa yang kami stay sangat selesa cuma RM350 sahaja.... Bukan saya arrange... Semuanya Aton yang arrange.... Kereta AVANZA tu muatlah kami sefamly untuk jalan ke mana2 yang kami rasa nak pi...... Oklah kan?????


No comments: