“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 21 July 2012

MY New EXPERIENCE....

Alhamdulillah.... Selamat Berpuasa buat my blog readers... Syukur sebab permulaan 1 RAMADHAN ni... Telah memberikan sedikit kesempatan untuk saya berlapang masa menaip dan memuatkan entry2 dalam blog ni... Walaupun banyak entry dah tertinggal... Banyak yang tidak ikut priority... Tapi insyaALLAH... Ianya akan dimuatkan sebaik mungkin untuk tatapan dan bacaan saya ketika rasa bosan dan ingin mengimbas kembali situasi perjalanan hidup saya ni...

Kalau entry sebelum ni... Saya menceritakan tentang pengalaman baru saya untuk bersiap sedia menghadapi sesuatu arena yang dari selain di bidang pengacaraan majlis-majlis rasmi...... Dan alhamdulillah... Ini adalah permulaan baru saya....

Sesi saya ialah menjadi MODERATOR kepada novelis remaja... Iaitu ILYA ABDULLAH yang mana fames ngan buku2nya CON & SUNDAE dan 566 HARI MENCARI CINTA... Dan akan keluar lagi beberapa buah buku tulisannya nanti... Mungkin sebab saya dah lama tinggalkan bidang gila membaca novel ni... Dan pastinya saya kurang arif tentang novelis2 sekarang... So, bila saya diberikan peluang untuk menjadi moderator... Saya mengambil kesempatan untuk mendekati penulis remaja ni... 

Malam sebelum kejadian... Saya sempat kuar makan dengan ILYA sebelum kami mengenali dengan lebih dekat antara satu sama lain... Sebab untuk berbicara dengannya.. Mestilah kami kena selesakan diri masing2 kan???? Dan... Saya pun kadang2 bukan peramah sangat... Apa lagi... Ajak adik saya, ATON untuk join together2....





















































































Dan... Seterusnya... Diadakan SESI BERSAMA NOVELIS yang diwawancarakan oleh saya sendiri... Cewah.. Ayat!!! Ape2 pun... Saya mendapat feedback yang baik selepas majlis... Alhamdulillah... Terima kasih kepada Pn. Roshida, PPAK sebab bagi peluang untuk saya ceburkan diri dalam situasi baru ni yang lebih santai.... Dan ini adalah satu batu loncatan dan lonjakan keyakinan diri saya... Walaupun, untuk pertama kalinya saya terus berada di dalam dewan yang sangat besar... Tapi mungkin sedikit pengalaman dalam bidang pengacaraan majlis menjadikan saya kurang kekok bila memegang microphone... Alhamdulillah.... Saya sangat2 bersyukur atas kurniaan yang diberikan oleh-NYA.... Amin....

Okey!!!... Ada jugak pic yang sempat saya snap untuk koleksi peribadi... Dan juga yang sempat saya ambik dari koleksi library..... Jom jenguk2..... :)) 






















































































































No comments: