“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 29 July 2012

Part 06 ~ Nak Try LAKSA POWER Lagi Lepas Nie?

Begini kisahnya.... Masih nak bercerita tarikh kejadian 29 Jun lalu... Actelly, sayalah beria2 nak ajak famly ke sini... Kononnya mesti coba lah kan? Tempat yang slalu saya singgah seolah2 menjadi satu kewajipan jika ke Langkawi ni... Risau jugak kalau tak buka... Dan sementara menunggu gerai tu buka yang saya anggarkan dalam kol 5 petang, masa yang ada kami singgah dulu ke Kg. Tok Senik untuk sesi ronda2 jamu mata... Sebab dok tengok dalam ASTRO macam cantik ja kawasan dia, so plan nak snap gambar... But keadaan time tu panas terik.. Dan wajiblah... kami sangat2 keletihan..... Dalam hati sangat tak sabar nak menjamah laksa yang sangat POWER itu... Kekekekekeke.....





























































Kejadian yang tak disangka2... Masa saya dan adik saya, Aton sedang sibuk memilih bahan2 nak makan rojak kat atas tu kan... Tetiba je dikejutkan dengan laksa yang ada kuah lipas... Tapi tak pasti kenapa kami boleh just tukar dan ambik laksa yang baru jer... Kekekekeke... Mungkin sebab tak sampai hati kot dah order sorang semangkuk... 6 mangkuk tu dia rugi... Tapi sebab baik hati, ambik jugaklah... So, u all fikir kami lalu makan dak? ngeee....... Sila jawab sendiri laa kan?? Rogi!!!!


































Uwekkkkkk.... Aton delete dah dari list jalan2 cari makan dia lepas ni... Saya? Erkkkk... Bergantung pada keadaan laaa... Ok... Bukan nak BAND atau salahkan sapa2... Tapi pihak kedai len kali kena be careful... Jangan asyik mencedok kuah jer... Tapi tak perasan bahan yang dicedok tu ada benda asing.... Muntah ijau wei..... Uwekkkkkkk....

Lokasi kedai ni... Belakang AIRPORT Langkawi... Dan memang orang sentiasa ramai... Meskipun kebersihan adalah kurang tapi tak pasti awat ramai sangat... Dan antara yang meramaikan kawasan ni adalah saya dan famly sendiri... Hehehehehehe... Mau coba????


















































Keseluruhannya kami habiskan RM51 kalau tak silap or ingat2 lupa ni.. Dan sebab kes lipas tu dia bagi diskaun RM1 so just pay RM50... Boleh gitu??? Mujur mulut bek... Tak hebohkan... Tapi mata kami sempat jugak menjeling jiran2 sebelah meja yang dok makan tu... Uwekkkkkk.. Sebab tengok depa dok kayuh sakan tanda sedap sangat... Hahahahaha... Opsss....


No comments: