“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 28 June 2012

Perasmian PENUTUPAN Pesta Buku Kedah 2012

Suatu masa dulu... Dan dari dulu lagi... Saya memang sukakan camera... Dan arwah ayah pun penah belikan camera masa skolah menengah dulu sebagai hadiah atas hal kecemerlangan pendidikan saya... Time tu rasanya camera tu berharga seratus lebih kot... Tak tau cara bagaimana arwah ayah dapatkan duit tu untuk belikan camera dihadiahkan pada saya.. Sekarang baru terfikir... Kesian ayah.... :(... Dan sehinggalah sekarang... Hobi bergambar ni masih lagi kekal dalam diri saya..... 

Bergambar tak semestinya hanya perlu seseorang tu cantik.. Kadang2 ada jugak kawan2 saya yang jenis... Kalau gambar tak cantik, soh delete.. Hihihi.. Mujur zaman sekarang tak pakai kodak lagi macam dulu2... Kalau tidak, jenuhlaa.... Tapi di zaman pengajian degree saya dulu... Masih lagi menggunakan camera kodak.... Jenuh nak cuci dan juai gambar... Tu tak kira kos gambar yang tak jadi lagi... Hihihihi....

Bagi saya... Setiap gambar... Ada jalan penceritaannya... Sekali pun.. Ada yang kadang2 tanya saya... Sampaikan gambar makanan pun ambik... Tapi... Kadang2 ada yang berterima kasih sebab promote sesuatu yang orang lain tak tau....:)

Jadilah diri sendiri... Dengan hobi sendiri... Biar orang pandang pelik... Asalkan... Hobi kita dapat menjadikan kita rasa selesa dengan keadaan hidup kita.... Okey.. Sila lihat gambar2 di bawah... Sepanjang hari perasmian penutupan Pesta Buku Kedah 2012 di Village Mall... Saya duty as emcee pada malam tersebut... 26 Jun 2012.... Dalam hati... Terima kasih atas kurniaan yang Allah berikan... Dan... Setiap insan pasti ada keistimewaan tersendiri yang jarang ada pada insan2 lain.... :) Jangan rasa terlalu rendah diri atas sesuatu yang Allah telah berikan buat kita... Cuma perlukan sedikit usaha untuk mencapai apa yang kita impikan.... 










































































































































No comments: