“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 1 June 2012

Majlis PerTUNANGan ~ Siti a.k.a ERIEN...

Buah~buahan.. Macam2 jenis..














Alhamdulillah... Menjelang permulaan June ni... Ramai yang mengikat ikatan ke pertuangan... Tak lupa jugak ramai yang mengikat tali menjadi suami isteri yang sah... Tahniah.... Dan di kesempatan ini, sempat saya snap beberapa pic gubahan hantaran jiran sebelah rumah... Yang bertemakan pink dan orange... Majlis berlangsung kol 5 petang tadi... Dan... Pagi ni jugak interior designer siapkan semua kelengkapan ni... Hehehehehe.... Baguih2... Buat yang simple2 tapi menten segak.....

Cupcake ~ Tempahan dibuat kat kawan saya... Ina..














Saya hanya bertindak snap pic ja laa... Itu jer yang mampu berkhidmat... Tapi tak delah sampai pi ke umah jiran... PErangai macam ni dah payah nak ubah... Jadilah support dari jauh kan??? Cantik jugak gabungan warna ni... Tahniah buat Siti... Sebab akhirnya menjadi tunangan orang... Moga dipermudahkan segalanya.. Amin.....

Choc HOME MADE by Shahni...














Sekarang ni... Dah pelbagai barang hantaran yang boleh ditempah... Cuma balik umah jer, hias ringkas2 jer bagi nampak lebih menarik dan menawan.. Cewah AYAT !!!.... 

Saya suka CHOC ni...














Choc kat atas tu... Datang dari New Zealand... Dok dalam peti sejuk lama dah... Mujur tak ngap!!! Hehehehehe... Ingatkan Aton beli kat Langkawi... My peberet tuh... Rupa2nya kakak siti beli dari NZ time balik ke Mesia untuk majlis pertunangan adik kesayangannya.... Hehehehehe.. Seb bek... Kalau tak jenuh nak ganti... Kat Aloq Setaq ni tak dak ooo... Kat Langkawi ja ada....

Jem tart bentuk pisang














Paling cantik... Gubahan pisang kat atas tu... Sebenarnya... Gubahan tu ialah... Jem tart... Saya 1st time tengok ni... Cantik sangat... Nak makan pun sure rasa sayang... Kan???

Oklah... Terima kasih pada diri sendiri sebab rajin snap pic orang... Pastu rajin lak update dalam blog sendiri.... Ekekekeke..... Tapi secara ikhlasnya... Saya sangat rindukan D90 saya... Dah lama tak snap pic yang nampak cantik2.... Huhuhuhuhuhu...

No comments: