“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 31 May 2012

Goodbye MAY 2012


Without no REASON... Kita kena ACCEPT !!!... Kalau bukan perasaan saya jer... Setelah hal yang sama diajukan... Sekarang ni... Masa berlalu amat pantas.. Mungkin jugak sebab kesibukan dalam mengendalikan life seharian... Dan mungkin jugak seminggu-seminggu tu berlalu dengan begitu pantas.... 

Lately ni.. Terkejar ke sana sini... Berlari ke sana sini... Dan akhirnya... Mei meninggalkan kita... Dah nak masuk pertengahan tahun 2012... Semakin hampir dengan saat2 genting bagi saya.. Sedangkan persiapannya masih belum tersedia pun di depan mata... InsyaALLAH... Laluan yang ALLAH berikan itu sebenarnya ada.. Mungkin saya tidak menggunakan dengan sebaik-baiknya... 

Hidup memang kena diteruskan... Kalau bersantai-santai dan langsung tiada penambahbaikan... Kita akan terus ketinggalan... Nak berbicara secara tidak telus... Dalam mengendalikan soal hati dan perasaan sudah menjadi topik yang kurang penting lagi bagi saya pada usia ini.. Kalau ada yang menerima saya.. Terimalah seadanya... Saya tidak ingin berubah untuk mengikut kehendak orang lain... Sekiranya ada yang dapat menerima saya seadanya... Itu sudah memadai....

GOODBYE MAY and WELCOME JUNE.... Saya tau.. Masa lebih banyak mengejar saya.... Kadang-kadang masa tersebut berlari terlalu laju sehingga terus-terusan meninggalkan saya... Tapi May, banyak memberikan air mata buat saya... Terutamanya tentang kisah perjalanan pengajian saya.... Tapi saya tau yang saya perlu lebihkan penumpuan dan fokus untuk kembali memperbaiki keadaan dan kemampuan saya... InsyaALLAH... Semoga segalanya terbaik buat saya....

Hidup kena selalu ketawa... Kalau tak mampu ketawa pun.. TerSENYUMlah semanis yang mungkin... Sekurang2nya... Senyuman kita itu dapat menyejukkan hati yang memandang kalau tak mampu untuk menyembuhkan kesakitan yang dialami pun....

Kawan2... Meh join saya sambung PhD !!!... Hahahaha!!!

No comments: