“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 14 May 2012

Pemergian DHIA DAMIA... Al~Fatihah...

...Gambar Hiasan...

Salam TAKZIAH untuk keluarga baby Dhia Damia...Salam TAKZIAH untuk sahabat saya, NORLI ADIBA... Atas pemergian anak ke-3 nya pada tarikh 13 Mei 2012... Tarikh itu adalah sama dengan ulangtahun kelahiran saya... :'(

"Norli... Walaupun pemergian Dhia Damia bukanlah sesuatu yang kita pinta... Namun hidup mesti diteruskan dengan membesarkan Dhia Dania.. Mungkin Dhia Dania dapat menghilangkan rindu hang pada Damia... Kalau mereka membesar pun... Mereka tentu mempunyai perwatakan yang sama... Sekurang2nya hang adalah lebih beruntung dari aku yang tidak mempunyai peluang pun untuk menjadi seorang ibu.... Dan yang paling pasti.... Damia pasti menjanjikan sesuatu yang terbaik buat hang di sana nanti.... Seorang kawan aku yang kehilangan anaknya pernah berkata... Kalau ibu bapa sangat2 berbangga dengan kejayaan anak2 mereka... Apatah lagi dia yang dah tau anaknya itu dah terjamin dirinya di SYURGA... Jadi hang kena kuat untuk teruskan hidup menjaga dan membesarkan zuriat2 yang lain... Norli... TABAH lah... Kita diduga dengan cara yang tidak sama...."

No comments: