“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 8 May 2012

She'S ENGAGED !!!

Majlis pada 05-05-12 ~ Syukur alhamdulillah... Saya sempat mengabadikan saat2 manis sahabat saya sejak dari kecil lagi... Ina bukan saja sahabat dari kecil... Malah seperti sebuah keluarga... Banyak yang kami kongsi sejak dulu hingga sekarang... Dan TAHNIAH buat SAZALINA dan pasangan... Kerana sedang membina kehidupan yang akan melengkapi satu sama lain.... InsyaALLAH..... Tarikh majlis ikatan seterusnya dijangkakan pada 16 September 2012... Dah tak lama dah.... Moga kemesraan dan kebahagiaan seiring dengan sulaman kasih dan sayang... Amin...

Terima kasih kepada Ina di atas kepercayaannya memberi saya merakamkan detik2 penting... Walaupun banyak yang tak sempat nak cover.... Tapi banyak jugak gambar sempat diambik menggunakan 2 kamera... D90 + S8200... 

Doa... Sebagai tanda KESYUKURAN,,,,

TAHNIAH !!!



Sedang di MAKE OVER!!!

Saya dah di BOOKED!!!


















Saya suka gambar di tengah2 ni... Sangat cantik!!!







Comei kan anak saudara ina.... Sedap ja dok kat maklong dia...

Kawan2 yang meriah sangat perangai!!!



Berjaya mencantikkan gubahan tangan... Kreatif jugak saya!!




Chocolate yang kiri atas tu... Saya bagi!!!







Gambar2 hantaran di sebelah perempuan dan lelaki... Yang perempuan kale PURPLE... Yang laki kale BIRU... So suweet kan??? Simple... Tapi sangat NICE.....






Menu jamuan kenduri.. Ada banyak lagi tapi tak dan nak snap...

No comments: