“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 21 May 2012

HIJAU Itu Mendamaikan....

Mungkin tak siapa yang tahu... Kalau ditanya... Warna apa yang paling saya tak suka... Saya jawab.. Kale IJAU... Sebab... Dari kecik lagi saya kurang minat dengan warna IJAU... Jadi, saya jarang mempunyai benda2 yang bertemakan IJAU ni... Dan seboleh2nya.. Saya akan cuba elakkan dari memiliki harta benda yang kale IJAU... But lately ni... Shocking GREEN macam ni betul2 menambat hati saya... Saya sangat suka kale ni... Sampaikan 'cebok' air dalam tandas kat umah pun kale ijau ni... Hehehehe.... 

Thanx MR. IJAU kerana menemani saya ke mana2 pun... Menyinari idup saya dengan gayanya yang sangat mententeramkan jiwa raga... Dan pastilah menjadi pujaan hati saya... Cantik!!!.... Eh... Cantik kan?? Jangan jeles naaaa.....

Antara insan2 yang sangat rapat dan dekat dengan saya yang menggemari kale IJAU ialah... Mak... Kakchik... Norli... Azira... Depa dari dulu lagi memang fanatik IJAU... Dan sekarang ianya telah menjalar ke dalam dunia saya..... Hahahahaha....

No comments: