“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 5 May 2012

:: B E R T U N A N G ::

Selamat bertunang buat sahabat saya yang dah lama sama2 BUJANG.... Semoga perubahan ke satu lagi status baru ni akan lebih mematangkan diri dan menjadi lebih bertanggungjawab dari yang sedia ada... Moga BAHAGIA dengan pasangan... InsyaALLAH... Saya akan update kemudian gambar2 yang saya rakamkan... Tapi paling penting saya sangat suka angka 5... Tahniah Ina... Dan SELAMAT BERTUNANG buat sahabat sejak kecik lagi... SAZALINA ISMAIL.... Saya diberikan merakamkan saat2 dan hari2 penting buat dirinya... Terima kasih atas kepercayaan... Pastinya akan selalu mendoakan yang terbaik buat dirinya dalam kehidupan yang baru ni... Moga ALLAH memberikan ruang bahagia padanya hingga ke akhir hayat... Amin.....

No comments: