“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 4 May 2012

i~CITY, Shah Alam...


Dah masuk bulan baru... Bulan yang banyak memberi makna dalam diri saya selain dari angka 5 yang saya sangat suka.... 2 Mei baru2 ni... Berkesempatan jejak ke i-city, Shah Alam sekali lagi.... Rasanya ni masuk kali ke 3 kot... Dari free, sampailah berbayar... Banyak jugak yang berubah kat sini... Tapi walaupun berubah... Kenangan tetap tak lupa... Bezanya... Kalau 1st time dulu... Ke sini sampai lupa yang esoknya exam... Dan saya tak dapat nak menjawab soalan peksa dengan baik... Tapi kali ni... Saya pergi setelah agak kecewa dengan pencapaian akademik saya.... Sekadar menemani adik bongsu saya.. Sambil melupakan kenangan siang itu.... Hidup kena diteruskan kan??? Oh ya.. Gambar di atas menggunakan camera NIKON compact dan bermula dari bawah dan seterusnya... Menggunakan NIKON DSLR D90.... Saja suka2.... :))













Cameraman saya... Ikhmal... Tq adik!!!

No comments: