“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 13 June 2012

My BIRTHDAY & Mother's Day Celebration



























Sebulan telah berlalu... Hari ni... Usia saya telah menjangkau 34 tahun 1 bulan... Saya sebenarnya dah lupa tentang hari lahir saya bulan lepas... Banyak perkara yang lebih penting dari mengingati tarikh kesayangan saya iaitu 13 Mei tersebut... Mungkin sebab leka dengan hal-hal lain.... 

Pagi tadi, on my way to office... Ada yang menyanyikan HAPPY BIRTHDAY untuk saya... Setiap bulan adalah hari jadi saya.. Sebab mostly saya terima ucapan happy birthday pada setiap bulan.... Walaupun dalam nada saya gelak2... Deep in my heart... Saya sangat2 terharu.. Dan kesannya sehingga sekarang... Terima kasih untuk nyanyian merdu tersebut... Suara yang selalu saya rindukan.. Suara yang selalu menemani saya... Menemani hidup saya melebihi 6 tahun jangka hayat yang telah kami sama2 pelihara sekalipun macam2 yang terkesan di hati saya.... Suka, duka, bahagia, sengsara, marah, merajuk (sapa suruh merajuk sebab dia jarang nak pujuk pun... padan muka saya!!!) Huhuhuhu....

Balik umah, lepas tangok cite tontotan saya antara jam 7 - 8 malam.... Terus masuk bilik dan bukak LAPPY untuk mencari semula gambar2 di atas... Terima kasih untuk semua2 yang meraikannya bersempena hari lahir saya dan sambutan HARI IBU... Terima kasih kepada ahli keluarga saya termasuk paklong, maklong, cousin saya, adik ipar saya dan juga Yatie sebab sudi join kami... 

Dan terima kasih buat sahabat karib saya... SAZALINA sebab menghadiahkan sebiji kek untuk hari istimewa tersebut... Terima Kasih buat ATON sebab tempahkan home made choc untuk sambutan itu... 

Paling terima kasih buat insan yang menyanyikan lagu untuk saya dan menghadiahkan Mr. IJAU untuk menjadi teman saya membuat keje2 sekolah dan ofis saya... Saya nak dia tau... Sekalipun keriuhan saya dalam gambar2 tersebut... Hakikatnya saya sangat sunyi menyambut hari seumpama ini tanpa dia di sisi... Saya sangat rindukan untuk adakan sambutan sama2... Tapi apakan daya... Tak dapat pun.... :'( Saya sangat RINDU...... 

K bye !!!

No comments: