“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 29 April 2011

Telah TAMAT Induksi....


Paper ni... Paper last yang kena jawab b4 kuar dari INTURA ni... B4 tu... mentelaah soalan objektif.... Penat ooo... Walaupun tak baca sangat malam sebelum jawab exam tu... Aku lak... Macam tak sabar nak packing itu ini untuk balik umah... Just imagine... Aku yang dok dekat ni pun tak sabar nak balik... Ni kan yang mai dari KL, Sabah, N9 dan sebagainya.... Terasa lambat masa berlalu... Walaupun... Mostly budak2 peserta induksi kat situ macam happy giler kat situ.. dan sedih giler pulak bila depa nak tinggalkan tempat tu... Aku on and off jer.... Tapi ok2 jelah... Dari kena keje kat ofis... Better berINDUKSI... Hahahaha.... Ada ka patut guna ayat tu?? But.... Rindukan my meja @ PPAK... My kerusi... and segalanya....


So far... Just waiting for the result jer lah.... Maybe 2 bulan lagi... Hope leh still keep in touch each others yang sama2 kursus lepas ni... Bukan apa... Ramaikan kawan tak salah... Sebab ada contact kalau nak berhubung dengan mana2 jabatan nanti... Tak banyak yang aku snap.... My D90 tak function sangat.... Becoz.... Aku tak join dengan yang gila gambar.... Ada masa aku masukkan nanti tentang cite malam persembahan yang kami buat untuk raikan our urusetia kat INTURA tu.... InsyaALLAH...



Ohhh... Abaikan tulisan buruk aku ni yer... Kalau untuk essay tulisan senget sebelah ni dapat mempercepatkan lenggangan tangan aku untuk menulis... Ngeeee... Even jawapannya lom tentu tepat... Hahahahahaha.... Tq for all my penceramah yang sanagt baik hati... Dan tq jugak untuk kawan2... yang mostlynya sangat sporting.... :))

No comments: