“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 22 April 2011

My STROB!ST COURSE @ Langkawi Island....

15 April 2011 ~ Actually... Kali ni kami lepak @ Langkawi... Berstobist... Istilah yang membawa maksud... Snap dengan cara tak guna flash... Guna cahaya asal... Dari matahari.... Mostly mode yang digunakan ialah mode 'A'... Hanya adjust apperture je... Dan kali ni.. Kami diberi kebebasan untuk snap dan adjust apperture sendiri untuk menghasilkan sejauh mana gambar yang cantik.... Dan untuk sesi ni.... Dapat satu lagi pelajaran baru... Dan kebanyakan yang join ni adalah profesional photograher yang dah ada banyak pengalaman dalam jadikan ni sebagai side income atau full income....


Kedua2 insan ni.... Banyak pengalaman.... Dalam jadi wedding photographer dan hadir mana2 function yang besar2... Orangnya nampak sangat biasa.. Tapi gadgetnya berbelas ribu dan mungkin lebih dari tu... Kami di sini diajar etika dan tatatertib untuk jadi sorang photographer dan perlu menghormati etika2 seandainya pi ke satu2 tempat untuk shoot gambar....


Ohh... Tempat ni.. Cuma pantai kat belakang building Pekan rabu kat Kuah jer.... Naik van tak sampai 5 minit dah sampai.... So.... kami semua diberi peluang untuk shoot gambar2 di kalangan orang2 ni jugak... Ohhh... Gambar aku macam selalu laaa... Mana ada.... Dan... Gambar2 yang snap kat sini... Langsung tak diedit.... Original picture dan cuma di kecikkan sizenya supaya aku punya blog tak berat bila nak scroll.... Banyak kena perbaiki lagi kan??? Tapi so far... Puas hati jugaklah... :P












No comments: