“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 2 April 2011

Menantikan DETIK Tersebut....



Hari yang dinantikan tak lama lagi... Mostly... Saya dah bersedia dengan hari itu... Persiapan baju... Walaupun masih ada kat tailor... Tapi telah saya sempurnakan semuanya... Cuma menanti siap saja.. Penginapan juga telah ditempah... Tiket flight untuk saya hadir ke raptai juga telah saya booking dan semua urusan keluarga juga telah saya rancang... Siapa yang akan hadir.. Siapa yang akan menemani saya sepanjang persiapan hari tersebut juga telah saya selesaikan..... Dan paling penting... Selepas selesai majlis tersebut... Saya akan celebrate BIRTHDAY saya... Sangat2 gumbira... Sebab... Mungkin kali ni berlainan dari tahun2 yang lepas... Apa pun... Saya telah sempurnakan janji saya pada arwah ayah saya... Sekurang2nya.. tahap pendidikan saya adalah di peringkat ini.... Terima kasih AYAH... Terima kasih semua insan2 yang selalu menyokong dan berada di sisi saya... Saya amat hargainya....

No comments: