“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 8 April 2011

RINDU Setengah MATI...

We've been together since year 2006... All the moment we shared together....

Since year 2006... Saya mengenali insan ni... Pertama sekali kenal... Saya dapat sejambak bunga yang dihantar di kaunter office saya.... Malu sangat time tu... Tapi saya sangat sukaaaa... Dan petangnya.. Saya dijemput pulang dan dalam kereta dihadiahkan lagi 3 kuntum bunga... Bunga MAWAR occay... Walaupun sekarang ni bunga2 tu dah kering... Ianya tetap bersemadi baik dalam ruangan bilik saya.... Hahahah.... Ahhh.. Sungguh tragis detik2 peristiwa itu... Dan dalam sikap saya yang memang slumber... Saya malu2 jugak.... Kebetulan time tu saya ada kursus kat auditorium... Balik office... Ada hal yang belum disettle lagi... Dan dia memandang keadaan kelam kabut saya... Malu... Waktu tu... mungkin terlalu awal untuk saya mempunyai perasaan terhadapnya... Tapi.. Saya amat senang dengan cara dia... Dan... Bila kami mengimbas kenangan lama2 kami... Tergelak pun ada.. Sebab... dia datang ke office saya.. sungguh skema... Berbaju kemeja lepas luar... dan.... Berseluar slack... :P... Jangan marah yer tuan punya badan... tapi tak rasa skema sangat ke time tu??? Nak ngorat yer??? Kekekeke...


Esoknya... Kami ke Langkawi... Saya lak... Memakai suar slack putih... Berblause Hitam... kasut agak tinggi... Just imagine.. Dari pagi sampai malam... Berjalan kaki... Memanjat ke KERETA KABEL... Petangnya.... Masa kat area tengok penguin kat UNDER WATERWORLD... Tapak kaki dah mula menggigit.. Hahah... Padan muka... Control ayu sangat time tu... Padan muka.... Tapi tu semua kenangan kan??? Saya tak kan lupa sampai bila2.... Saya dihadiahkan lagi.... PERFUME 1 set.... Dan semuanya ditanggung perbelanjaan.... Ngeeee......


Lusanya.... Kami ke Cameron Highlands.... Dari situ.... Saya mula sukakannya... Lucu jugak... Bila terpaksa ke KLINIK GIGI temankan dia sebab time tu lah gigi nak buat hal pun... Tapi pi ja... Tak sempat cabut... Dah lega kot... Kekekekeke..... Paling penting... Tu 1st time saya menjejakkan kaki di Cameron Highlands... CH... CINTAHATI... Tak penah sampai pun sebelum ni... Tapi sangat teringin... Kami pi pagi... Balik petang... Seronok.... Petang tu time beli pokok bunga... Hujan lebat... Dia sangat bersikap gentlemen berlari dalam ujan mendapatkan payung dalam ketanya untuk saya... Tak pernah ada orang buat macam tu... Rasa macam filem Hindustan lak... Hahahaha... Kalau dia baca tulisan saya ni... Dia ingat tak detik2 tu??? Ntah2 dia tak ingat pun.... Dan.. Dari hari ke hari... Saya mula sukakannya... sayangkannya.... Sehinggah ke saat2 ini...


Selama bertahun2 ni.... Terlalu banyak yang dah dan telah kami lalui... Pernah putus dan bersambung balik... Pernah tergugat dengan pelbagai masalah yang datang bertimpa2... Tapi semuanya semakin kuat kami tempuh... Dan dari hari ke hari semakin paham dan akur dengan kelemahan diri masing2.... Clueless...... Ya... Saya masih SINGLE sehingga ke saat ni... Tapi saya tak AVAILABLE untuk sesiapa lagi.... Saya cuma ada dia... HATI saya hanya ada dia... Kalau dia menganggap saya sudah tiada lagi dalam hidupnya... Tapi saya still akan ada dia sampai bila2.... Saya tak berani berjanji.... Tapi itulah kata2 ikhlas yang luhur dari hati saya....

No comments: