“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 10 April 2011

KURSUS Induksi UMUM....


Yang ditunggu-tunggu telah saya terima... Walaupun.. tunggu tapi bukan dengan hati yang rela... Paksa rela saja.. Hahahah.... Ohh... ada pembetulan sikit di sini... Dari segi ejaan nama.... dan jugak tarikh kursus yang sepatutnya.... Alahai.... Jom nak betulkan kat sini... Tapi sebenarnya... Nama dalam permohonan online tu rasanya... Saya tak pernah key-in pun... Agaknya pihak INTAN yang key-in sendiri agaknya.... Nama salah eja.... Nama saya ialah... MURNI MASREENA BT. MOHD DISA.... Pembetulan ke atas nama arwah AYAH saya occay.... Oh yer... Berkursus... Uishhh... Lama ni... Lama keje kena berinduksi pulak... Dah tua2 macam ni baru nak kena induksi... Huhuhu.. Nak buat macam mana.. Aku adalah lantikan baru setelah keje bertahun2... Perasaan?? Bercampur baur... Suka... Sebab tak payah mai ofis... Tak suka sebab... Tak tau macam mana nak register hari pertama tu... Nak pi macam mana... Semua kena sendiri... Tak leh nak manja ngan sapa2 suruh pi hantar dan pi ambik.. Semua sendiri... Berdikarinya aku!!! Nak suaikenal mula2 paling tak suka... Sebab aku bukan jenis peramah... Pastu yang paling tak suka sangat... Bila kena nak packing baju.. buku... alatan lain2... untuk 10 hari ni.... Nak basuh baju semua.. Mana sempat kan??? Ngeee.. Alasan... Tapi... Apa2 pun... Sangat menerima dengan hati yang terbuka.... Kalau tak kena sekarang.. Akan kena jugak... Kalau kena ngan PNM.. Punyalah jauh kena heret beg... Kena ngan INSPIN... Tak tau bila.. Bayaran mahai lak... Kena ngan INTAN cuma kena bayar RM50 ja... Makan... Penginapan semua di taja... Uhuks... Sedih wei... Nak tinggal katil dan bantal serta my sweet room selama hampir 2 minggu..... Ape2 pun... Mode TENANG..... :P

No comments: