“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 8 April 2011

Diri SAYA....

Untuk mencapai ke satu tahap yang boleh membanggakan diri sendiri.. Bukan sesuatu perkara yang mudah... Sebab.. Sebagai sorang manusia... Kita selalu tidak akan ada rasa berpuas hati dengan sesuatu kejayaan yang dah kita kecapi.... Sama ada ianya membanggakan diri kita atau tak... Itu terpulang pada kehendak dan tafsiran individu tu sendiri.... Cuma.. Untuk diri saya... Walaupun ada yang membanggakan saya... Ada jugak banyak perkara yang saya masih KEJAR... dan terkejar... Hehehe.... Mungkin... Saya sangat suka bermain dengan camera... Snap itu ini yang menjadi tumpuan mata saya... Yang menjadikan saya happy dan dapat mengisi masa lapang saya... Dan mungkin jugak orang lain tak tau... Saya sangat suka melihat senyuman yang saya ukir sendiri.. Terutamanya di lensa camera ini... Ini kerana... Senyuman di ketika saya merakamkan detik2 itu.. Adalah senyuman yang tak tergambar situasi kegembiraan saya di ketika itu.... Saya adalah diri saya... Dan tak akan meniru atau cuba menjadi orang lain.... :) Saya telah banyak menghabiskan masa saya, otak saya, duit saya (walaupun ada yang disponsor) untuk mempelajari semua ni... Mana mungkin kita pandai tanpa kita belajar untuk mempunyai kepandaian itu... Mana mungkin sekali belajar kita terus berjaya tanpa adanya rasa GAGAL.... Saya telah melalui semua tu... Dan saya yakin apa yang saya kejar... Satu persatu akan bertandang di hadapan saya kelak... Meskipun kadang2 slow macam kura2.... Ngeeeee....


Beg baru occay!!!










Menghabiskan masa berseorangan dengan cara2 macam ni... Kadangkala begitu membahagiakan saya.... Dan.. biarlah orang berkata apa2... Yang penting saya BAHAGIA..... :P






Mode gambar... Manual.... D90... Lens 18-105mm / 50mm.... Aktiviti agak gila dan syok2 sendiri sahaja.... Tapi sangat best... Edit sikit2 dalam photoshop.... (main hantam kromo ja...) Model: Cik Murni Masreena Mohd Disa.... Lokasi.... Hotel Sunway, Seberang Jaya, Penang..... Muehehehehehehe......

No comments: