“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 31 October 2010

With Baby ELEPHANT ~ Part 07

Age dia baru 3 years... Hehehe... Kalau dia same age macam aku.. Macam manalah agaknya besar badan dia??? :))
.
Ahaaa... puas hati.... Mula2 jer rasa gerun sikit... Lepas tu macam best lah pulak!!
.
.
Masih lagi kat tempat membeli sourvenir ni... Time bas baru masuk ke kawasan ni... memang dah nampak anak gajah ni tengah dimandikan... Lepas selesai acara membeli belah kat kawasan ni... Terus kuar dan snap gambar dengan anak gajah ni... Aku lak berpeluang untuk memberi anak gajah ni makan pisang.. Owh.. tak nampak lak pisang yang aku suapkan ke mulut gajah itu... Kalau nak snap jer.. Tak perlu bayar.. But kalau nak bagi dia makan pisang yang disediakan.. Kena bayar 20 bath.. Lebih kurang duit Mesia RM2 laaa... Oklah kan... pengalaman... Nanti kalau ada orang tanya... Leh lah cakap dah penah... Kalau kat zoo tempat kita ni... Leh tengok dari jauh jer... :)
.
Naper baju jadi macam ni?? Besaq sangat kot.. Baru nak manja2 ngan baby elephant ni... Kasi dia makan pisang maaa... :P

No comments: