“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 21 October 2010

Telah SELESAI Semuanya... :))

Sekalipun terlalu banyak kekangan masa terutamanya sepanjang beberapa bulan ini... Alhamdulillah... by the time... Aku sempat menyempurnakannya.. Sekalipun banyak yang tak terdaya dilakukan... Haha.. Sekarang baru leh ketawa sikit... Lepas segalanya berakhir... Dan siang tadi... telah pos dengan selamat... Dan harap2nya semua berlangsung dengan baik dan sempurna... AMIN...
.
Banyak sangat nak citekan dalam ni... Tapi rasa amat malas untuk menaip... Mungkin sebab lama sangat mengadap benda ni.. Lama sangat menekan butang2 huruf di sini.. Dan rasa malas lagi untuk mematuk semua benda ni... Ingin berehat.. Tapi masih TIADA MASA...
.
Soal KEJE... So far.. aku tak mengalami masalah.. Melakukan keje2 yang sudah biasa aku lakukan sebelum ini... Dan mengikut arahan sewajarnya.. Cuma.. untuk memuaskan hati... TIDAK sama sekali... Kurang berminat untuk semua ini.. But ini adalah AMANAH ALLAH dan tetap ingin memujuk diri ini untuk terus bertahan sehingga tiba waktunya.. Dan WAKTU... cepatlah bertamu... :))
.
Macam2 nak cite.. Macam2 nak kembali berputar semula... Kalaulah aku mampu memutar waktu... Aku nak STOP kan waktu itu.. Tapi bila tak dapat berputar seperti sekarang ni... Aku nak waktu itu cepatlah berlalu... Supaya aku mampu tersenyum di penghujungnya....
.
Malam itu... aku telah relakan hati ini untuk terima dan hadapi kenyataan... Dan sungguh!!... Air mata ini amat murah mencurah-curah... Tak sangka.. selama 2 tahun... aku telah menghabiskan masa kembali mendampingi dunia sebagai 'pelajar'.. sekalipun kadang2 terasa diri ni amat lemah... walau hakikatnya... aku juga sebenarnya kuat setelah dapat mengharungi segalanya hingga ke tahap ini... Harapan... Moga aku dan kengkawan yang lain... mendapat apa yang diinginkan....
.
Untuk AYAH... Anakmu telah tamat untuk ke peringkat ini... Moga diberikan kekuatan untuk meneruskan apa yang terbaik untuk masa depan... Dan buat mak serta adik-adik... Aton.. Eimien dan Ikhmal...... Terima kasih sebab sentiasa memahami... Terutamanya bila hal2 urusan rumah jarang sangat aku ambik peduli sejak kebelakangan ni... Dan buat CH... Sekali pun angin gila tension tak tentu hala ni kadang2 memukul2... terima kasih yang tidak tehingga.. kerana sentiasa.... Dan SLALU ADA... Melayan karenah... Membantu apa yang kurang.... Membawa ke tempat2 yang boleh menenangkan jiwa... membawa menjamu mata... dan berkongsi suka duka... gelak sama-sama... kena marah sama... lawan marah sama-sama.. dan kadang2 lawan mengata sama-sama... Heheh... Tapi, kadang2 itu semua lebih membuatkan kita lebih dekat... lebih memahami... lebih mengenali... dan paling penting lebih menyayangi... Andai diri ini mampu mengukir kata-kata... Hati amat ingin memberitahu... bahawa... terlalu banyak budi yang ditaburkan dan mungkin tak terbalas dengan apa jua sekali pun... Thanx dear... U always know what i mean right??.. :))
.
TAMAT!!

No comments: