“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 23 October 2010

Saya RINDUKAN Saat Macam Nie...

Jemput Makan!!... @ Nooodles.. Subang Airport...
.
08.10.10 ~ Berseorangan from AS... (Ops... Alor Setar yer.. Bukan Amerika Syarikat)... Ngeh3x.... Then sampai je kat epot Subang... Dari jauh.. ada je yang tersengeh2 menunggu... Hehehe.. Tq dear... Kebetulan... Ada kiriman yang aku kena passing untuk kawan Aton... So, lepaks kejap dan ambik ni as a heavy breakfast cum lunch sekali lah kan... Banyak kali ke sini... But bukan ngan my CH lah... Ngan Kak Dilla jer... But kebetulan mai kali ni sorang jer... Semata-mata untuk menjawab soalan peksa aku untuk yang terakhir (hopefully)... So, ajak CH makan sini dulu... Order jer yang patut... But.. Kari yang aku makan kali ni rasanya kurang menyengat... Lepas tu mulalah mengganggu mangkuk orang.... Dan menelan beberapa ketul 'ball' tu.. Kekeke.. Haaa.. sapa suruh semawa... :P
.




.
Actually... Rindukan semua ni... Masa yang diluang sama-sama... Makanan yang sedap2.... Dan mungkin jugak aku rindukan saat-saat dan detik-detik letih berulang alik AS, SHAH ALAM... Pastu terkejar-kejar membuat esemen... Baca buku... Walaupun stress sebab tak faham.. Sebenarnya... Study lagi best dari bekerja... Cuma bila time kalut study.. keje.. Keje umah lak... jarang nak jeling2.. Sian mak... Pastu... bila tension ngan hal study... hal keje.. terkejar-kejar masa... Pastu rasa macam nak terasa jer.. Nak marah jer... Dan CH kekadang jadi mangsa.. Hehehe.. Sorry yer... Lepas ni nak berkelakuan baik lah.. Kekeke.. Eh.. tapi bukan jahat sangat pun....
.
Huhuhuhu... Rindunya nak snap pic banyak2...................... Rindu semua2!!!!!!!!!!!!!
.



.
Oh... Ni beralih arah kat tempat lain plak ni.. Maklumlah hari makan-makan sedonia... Lepas jumpe lecturer jer... untuk finalizing IS yang aku buat... Pastu.. Sempat lagi jenjalan nak cari tempat kelip2 area atas sikit dari tempat aku study ni.. Rasanya baca signboard macam 3.4 km jer.. But sebenarnya 34km... Hahaha... Mata ceme kot... Ternampak lebih titik dia lak... So, pi agak lebih dari separuh jalan.. then patah balik... Sebab... petanda minyak dalam keta tu macam agak mengerikan.. Hahaha.. Bukan apa.. takut ada yang kena stay tepi keta dan terpaksa tahan keta orang len untuk cari minyak!!... :P Tapi... memang nasik ni sedap... dan musti coba... Lepas ni pun kalau ada peluang lagi ke shah alam... Nak jugak ke sini... Sebab... Nak rasa balik kenangan-kenangan kat sini... Hehehehehe
.

minuman peberet ni... Ayaq lychee... Ngeeeee....
.


Yang jarang nak dikatakan miss kalau ada masa dan leh singgah ke sini... NASIK KOKRET... Mesti coba... Hanya ada kat KANDANG, UiTM Kampus Puncak Perdana...
.
.
P/S: Sometimes... terasa macam ala-ala model iklan lah pulak... Bila ada orang yang rajin klik2 camera untuk snap gambar aku... Payah nak jumpe... dan tak kan jumpe lah... Biarlah model tak de rupa paras pun.. Asalkan happy dengan dunia sendiri kan?? Dan paling penting... Tak mengganggu orang lain... Because... This is the way I am... :P And... TQ my dear CH... For bring me these!!!

No comments: