“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 30 October 2010

Versi Going to PHUKET ~ Part 01

Bukan model van occay!!!.. Ni versi stop sat kat RNR Sg. 2... Ada orang nak buang minyak!! Hehehe..
.
.
Hari ni... 27 October 2010 ~ Kat epot Penang... Dapat insentif from my BOSS and specially our YB untuk melawat ke PHUKET ISLAND selama 3 hari 2 malam... Ni semua sempena MS ISO yang telah berjaya di naiktarafkan ke version baru... So, kali ni hanya officer je yang diberi peluang untuk ke sana... Aku dan kengkawan lain cuma turut serta jer... Tak kisah pun... Pi pun tak pa.. Tak pi pun tak pa.... Sebab banyak lagi hal2 sampingan yang kena fikir... Cuma dah diberi peluang... syukur alhamdulillah to all yang support includes my CH yang bagi duit bekal... :)
.
.
Owhhh... Hanya 7 orang LADIES ni jer yang turut serta dalam percutian ni... Dari Muzium tak de... Dan lagi sorang wife YB... Dia tak de lah gila bergambar macam kami... From PPAK je... pantang ada kamera kat depan... Maka isu himpit menghimpit akan bermula... Dan time ni lah nak sua camera kat orang suruh snap gambar... Kalau aku yang snap.. sure tak de muka tu dalam pic ni kan??? Semua2 gambar ni masa sesi menunggu kat epot Penang lah ni...
.

Nampak amat gumoks... Lain2 orang semua menyeLIMkan diri dengan berpakaian warna gelap2... Tak kisahlah.... Asal selesa kan?? Hehehehe..
.

Eksyen jer nih... Snap nak bagi nampak sign COACH tu jer kat belakang.. Nak beli yang original... Lom sampai tahap tu lagi kot... Kekekeke
.

.
Dan paling best... di hari kejadian flight ter"RETIMED" punyalah lama... Tapi team2 ni tetap tersenyum sebab dijamu oleh Firefly sampai 3x... Just imagine bopa lama kami kena stay kat dalam epot tu tak leh nak kuar??.. 2x RETIMED!!!.. Hehehehe.... Dari muka semua gebu2.. Sampai selebet tak sangga... Tapi oklah.... Leh melawat dalam tu sampai lengoh kaki2... Mujur tak besar macam KLIA.. Kalau tak jenuh... Bukan jenuh penat.. Jenuh habis duit sebelum sampai PHUKET lagi... Hehehehehe...

No comments: