“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 13 October 2010

UiTM DiHATIKU.. Pasti Dalam Kenangan...




.
Untuk merungkaikan dan membina cerita bagi entry ini amatlah payah.. Sekalipun ketika ini masih bersisa soalan yang dijawab di penghujung pengajian menamatkan MASTER aku... Dari mula dulu.. kisah 2 tahun yang lepas... Yang mengambil course ni tak silap aku 65-67 orang.. Dan setiap sem semakin berkurang... Ini je yang tinggal.. dan jugak beberapa orang lagi kengkawan yang lain... Yang tak sempat memposingkan diri sama2... Tapi... Kemesraan dan kerinduan kami sekelas mula terasa.... Kalau dulu, aku fikir.. aku sorang jer yang gila2 untuk bergambar... But untuk kali ini... ramai yang mempunyai hobi yang sama... Moga.. Nasib menyebelahi kami semua untuk sama2 grad hingga ke titisan terakhir perjuangan kami... Love uolsss... :P

No comments: