“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 4 October 2010

Department HR & Aktiviti LINCOLN....

Tempat aku yang baru setelah dipindahkan dari SIRKULASI ke HR.... Snap guna henpon NAVIGATOR jer ni... Ada masa update lain kali... Sebab.. belum habis mengemas.... :P
.
Hari ni.. merupakan hari kedua aku berada di HR... Tempat yang pernah aku singgah suatu ketika dulu di waktu2 awal pembabitan aku di PPAK.. Setelah bertugas di lebry JITRA selama 1 tahun 8 bulan... Cuma.. Kali ni.. amat dan terlalu berbeza.... Berbeza dengan keadaan masa... dan paling penting... aku hanya terpaksa berdiri dan membuat keje2 sendiri... tanpa staff.. Hahaha... :P...
.
Orang cakap kan.. Kalau stay dan bergerak atau berpindah sebanyak 7x.. Boleh mengundang kepapaan... Masih boleh kah memakai teori sedemikian? Pembabitan aku di sini.... Macam yang terlist kat bawah ni.... :
  1. Dok kat Multimedia dept sekejap... Tapi banyak menghabiskan masa kat Koleksi Kedah... Sebab time tu memang aku supposed ada kat Jitra.... Cuma masa belum sampai... 3 bulan stay kat PPAK...
  2. Library Jitra... Ada 4 orang staff... Mengawal sepenuhnya kat situ... Stay 1 tahun 8 bulan... Situ best... Walaupun... Tak de kawan sangat... Dan boleh dikatakan... Selalu tak pernah lunch...
  3. Dipindahkan semula ke HR dan Gerakan Literasi... Ada 2 orang staff... Best... sebab.. staff kamcheng semuanya... Tapi... Baru lebih kurang setahun jer... Dipindahkan pula ke....
  4. MEDIA... Hahaha... Time tu paling menerima banyak pujian.... keje bagus.. suruh apa pun tak penah menolak... Saham tinggi... Wakakaka... Dan.... kena moved lagi.... Next.... ke...
  5. MHP (Majalah, Hadiah dan Pertukaran).. Sebelum ditempatkan di sini... Aku memang tak suka... Sebab.. mungkin hati ni lebih kepada suka buat keje2 yang melibatkan orang ramai.. Dan bila diletakkan di bahagian proses ni.. Rasa macam tak bopa ok.. But paling lama bertahan di MHP ni... 3 tahun....
  6. SIRKULASI... Actually... terasa jiwa aku memang sesuai kat situ... Aktivitinya... semua adalah yang aku suka... Cuma... Time ni... Aku di semester 2-4... Paling penting final sem... Sedih sangat bila diMOVEkan ke dept lain...
  7. HR... Ini dept baru aku selama dua hari bekerja ni... Masih tak buat apa2 keje lagi... Semalam... Bz mengangkut barang... walaupun tak mengemas lagi... Tempat jauh lebih sempit berbanding dengan dept2 sebelum ni yang pernah aku duduk... But... aku pasti akan belajar sesuaikan diri...
  8. Belum lagi... But... Aku sendiri akan cuba MOVED kan diri aku dari kepompong tempat aku berlindung sekarang... Please... Doakan sesuatu yang mudah untuk aku harunginya.... Sebab... aku rasa... aku mungkin tidak penting lagi pada orang2 kat sini... :)
.
Hari ni jugak... Ada lagi aktiviti LINCOLN... Berkenaan dengan hal ni rasanya aku diubahkan dept... But.. Aku redha... Sekalipun contribution aku maybe tak banyak.... But... aku dah cuba buat yang terbaik... Kalau aku masih dipersalahkan lagi... Mungkin... Sesuai untuk orang lain handle... Termasuk jadi emcee sekali... Hehehe... Tak payah main tolak2 lagi... But... I love to handle it... Cuma... tolong faham kekangan masa aku di akhir2 ni... Ingatkan faham,.. Rupanya tidak.... Tapi tak nak sedih2 lagi... Banyak lagi yang masih menanti aku... IS... Dan paling dekat ni ialah kena study for both subject... All these for my future kan...?? Dan many thanx for my CH.. yang siapkan script emcee untuk function ni.. Next time minta tolong lagi... TQ so much dear....
.

No comments: