“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 13 October 2010

BERANI @ Sekadar Ingin MenCOBA??

10.10.10 ~ Tarikh yang amat cantik... Dan macam2 kejadian yang berlaku pada tarikh ni... Tak payah cakap pun.. ramai yang tau.... Dan untuk aku... first sekali nak bagi credit to my beloved CH... sebab bawak mai MUZIUM NEGARA... Hahaha... Kadang2 ada jugak kengkawan yang gelak kan aku.. Pi pun muzium... zoo lah... dan tempat2 yang kurang mengancam... But... Aku suka.... Dan paling suka sebab CH boleh faham aku... Sekalipun tak nak bergandingan memegang ular yang berat ni... Tak kisahlah... Asalkan... rakaman2 macam ni leh menjadikan aku macam ala2 berani gitu... Hehehehe
.
Kali pertama mula memegang ular kat SUARASA Kedah.. 3 tahun yang lalu kot... Sebelum tu.. ada jugak ajak my team gila2... Ina.. Kakchik dan Lin masa vacation kami ke langkawi dulu.. Tapi semua orang tak berminat dan buat tak layan ja kat aku bila menyuarakan keinginan aku nak bergambar dengan ULAR SAWA ni.. Hehehe...
.
Kali kedua... Erm... Kat Zoo Tepeng.... Kali ketiga..... Kat Singapore last year... Time tu pegang 2 ekor ular sawa sekaligus.. Yang biasa dan ALBINO.. Siap pakai topi ular lagi.. Hahahahaha.. Tapi tak delah sebesar ular sawa kat atas ni..... Dan kesempatan kali ni.... Rasanya.. ni yang paling besar aku penah pegang... Penah tengok lagi yang lagi besar kat Bukit Merah... Tapi tak sempat nak bergambar... Time nak bergambar jer.. ular tu dijemput masuk oleh tuannya sebab dah lapar.. Hehehehe.. Tak de rezekilah time tu... Kekekekeke...
.
Ok2... Tak larat nak mengarang dah... Ngantuk je mata ni walaupun jam baru menunjukkan kol 914pm.... Jap lagilah tido... Nak boh minyak cap kapak kat kepala sat... Sakit woooo... Huhuhuhuhuhuhu.... :P

No comments: